Ustalenie obowiązku podatkowego od dochodów Spółki Cypryjskiej dla Fundacji Rodzinnej oraz obowiązku prowadzenia przez Fundację rejestru zagranicznych jednostek.
Sposób obliczenia hipotetycznego polskiego podatku dochodowego oraz rzeczywistej podstawy opodatkowania podatkiem od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Zastosowanie zwolnienia z opodatkowania fundacji rodzinnej w zw. z osiąganiem dochodów z zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Pierwszym rokiem podatkowym Spółki Rosyjskiej, który będzie objęty obowiązkiem raportowania dochodu zagranicznej jednostki kontrolowanej w Polsce będzie rok podatkowy tego podmiotu trwający od 1 stycznia 2023 do 31 grudnia 2023 r.
1) Czy Fundacja na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy CIT będzie zwolniona z określonego w art. 24a ust. 1 Ustawy CIT podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej? 2) Czy Fundacja będzie zobowiązana do prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek oraz ewidencjonowania zdarzeń zaistniałych w zagranicznej jednostce kontrolowanej w ewidencji odrębnej od ewidencji rachunkowej?
1. Czy Fundacja na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 25 updop będzie zwolniona z określonego w art. 24a ust. 1 updop podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej? 2. Czy od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up, Fundacja będzie zobowiązana na podstawie art. 24a ust. 1 updop do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej? 3. Czy Fundacja nie będzie
Ustalenie w jakim terminie Wnioskodawca powinien zapłacić podatek oraz złożyć pierwsze zeznanie dotyczące podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej.