Interpretacje

Interpretacja
13.04.2023 Podatki

Opodatkowanie 5,5% stawką ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych przychodów ze sprzedaży podręczników i utworów muzycznych.

Interpretacja
22.01.2020 Podatki

w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów określonych wydatków ponoszonych w związku z Wydarzeniami promocyjnymi Wydawnictwa.

Interpretacja
26.04.2019 Podatki

w zakresie zaliczenia do kosztów bezpośrednio związanych z przychodami kosztów wynagrodzenia wypłacanego na rzecz Wydawców, dokumentowania kosztów uzyskania przychodów na podstawie Raportów lub wewnętrznych poleceń księgowania oraz sposobu rozpoznawania różnic kursowych w przypadku wynagrodzenia określonego w walucie obcej

Interpretacja
11.04.2014 Podatki

Ulga rehabilitacyjna używanie samochodu osobowego, przewozy na zabiegi leczniczo-rehabilitacyjne, prasa, ksiązki popularno-naukowe, spożywcze suplementy diety.

Interpretacja
25.02.2014 Podatki

Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych przez Spółkę w ramach usług marketingowych świadczonych na rzecz Zleceniodawcy

Interpretacja
03.07.2009 Podatki

Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnej dostawy książek oraz darowizn książek i czasopism.

Interpretacja
03.07.2009 Podatki

Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego.

Interpretacja
11.02.2008 Podatki

Czy wydatki ponoszone przez spółkę na organizację opisanych powyżej imprez stanowią koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
08.06.2006 Podatki

Czy wartość darowizny w postaci reklamy umieszczonej w ramach promocji "last minute", jako zapełnienie powierzchni reklamowej gazety, dla celów stosowania przepisów ustawy o VAT w odniesieniu do obowiązku naliczenia podatku, powinna zostać pomniejszona o stosowany przez Wydawnictwo rabat w wysokości do 99% wartości cennikowej?

Interpretacja
08.06.2006 Podatki

Czy rabaty, których wielkość procentowa ustalona jest indywidualnie względem konkretnych kontrahentów, z tytułu:- stałej współpracy lub np. wymiany barterowej,- okazjonalnych (związanych z wystąpieniem konkretnych zdarzeń), "wyprzedaży" powierzchni reklamowej dla wybranej grupy klientów,- ofert "last minute" w odniesieniu do "wyprzedaży" powierzchni reklamowej przed zamknięciem numeru,można zaliczyć