Dotyczy ustalenia: - czy koszty związane z podróżami służbowymi powinny zostać zakwalifikowane jako ukryte zyski w rozumieniu art. 28m ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz wydatki niezwiązane z działalnością gospodarczą i opodatkowane ryczałtem od dochodów spółek na podstawie art. 28m ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, - czy koszty reklamy - marketingowe
Zaliczenie wydatków, o których mowa we wniosku do ukrytych zysków lub wydatków niezwiązanych z działalnością gospodarczą.
W zakresie ustalenia czy przekazywane prezenty, upominki, gadżety, o których mowa w przedstawionym stanie faktycznym, zarówno osobom szkolonym, pracownikom jak i kontrahentom i innym osobom biznesowym należą do dochodów opodatkowanych ryczałtem i należy zaliczyć do ukrytych zysków lub wydatków niezwiązanych z działalnością oraz czy przedstawione w stanie faktycznym zakupy usług gastronomicznych i cateringowych
Czy wydatki ponoszone przez Spółkę będą stanowiły dla niej wydatek niezwiązany z działalnością gospodarczą w rozumieniu art. 28m ust. 1 pkt 3 ustawy o CIT, a w konsekwencji będą podlegały opodatkowaniu ryczałtem od dochodów spółek?
Kwalifikacja opisanych wydatków do ukrytych zysków i wydatków niezwiązanych z działalnością gospodarczą
Wstępna korekta przychodów i kosztów, kwalifikacja opisanych wydatków do ukrytych zysków i wydatków niezwiązanych z działalnością gospodarczą (szkolenia, reprezentacja, alkohol, imprezy, upominki, kwiaty, wieńce, PFRON, samochody, podatek od wartości dodanej).
Czy wydatki na zakup gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
kwalifikacja do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na nabycie, pakowanie oraz transport upominków dla pracowników i kontrahentów
w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów podatkowych wskazanych we wniosku wydatków związanych z organizacją konkursów.
zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na Materiały promocyjne, ponoszonych w związku z organizowanymi Spotkaniami promocyjnymi
ustalenie, czy wydatki poniesione w 2017 r. oraz w 2018 r. na Upominki stanowią dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów
dotyczy podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia czy wydatki z tytułu zakupu Gadżetów Spółka może zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodów.
Możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z (w odniesieniu do pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, a także osób fizycznych świadczących usługi w ramach prowadzonej działalności gospodarczej): - organizacją spotkań o charakterze integracyjnym oraz zapewnieniem posiłków/usług cateringowych na tych spotkaniach, - organizacją spotkań projektowo-działowych
w zakresie możliwości zaliczenia wydatków na zakup upominków dla kontrahentów, partnerów biznesowych, doradców, klientów do kosztów uzyskania przychodów
w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup upominków dla kontrahentów
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania Towarów promocyjnych, których cena jednostkowa nabycia (bez VAT) nie przekracza 10 zł oraz jednorazowego przekazania kontrahentowi większej ilości Towarów, których cena jednostkowa nabycia (bez VAT) nie przekracza 10 zł, w opakowaniach zbiorczych, których łączna wartość przekracza 10 zł netto, podstawy opodatkowania dostawy Towarów dokonywanej po cenie promocyjnej
Drobne prezenty przekazywane wybranym kontrahentom podczas dwustronnych spotkań jako koszty uzyskania przychodów Spółki.
1. Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na zakup Upominków, oznaczonych Znakami i przekazywanych przez PM na rzecz Osób Uprawnionych w związku z działaniami marketingowymi dotyczącymi Produktów, stanowią dla Spółki podatkowe koszty uzyskania przychodów? 2. Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na zakup Upominków powinny być potrącalne dla celów podatkowych na moment ich poniesienia, to znaczy na moment,
Czy osoby otrzymujące kosze prezentowe nieodpłatnie, tj. pracownicy kontrahentów, korzystają ze zwolnienia w podatku dochodowym od osób fizycznych, jeśli ich wartość nie przekracza jednorazowo kwoty 200 zł (art. 21 ust. l pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych), i czy Wnioskodawca jako płatnik jest zobowiązany do wystawienia tym osobom informacji PIT-8C (art. 42a ww. ustawy)?
Opodatkowanie przekazywanych nieodpłatnie słodyczy, kaw, herbat, napojów, kalendarzy i alkoholu w formie koszy prezentowych o łącznej wartości 80 zł lub 150 zł
Spółka nie występuje w roli płatnika, tj. z tytułu wydanych upominków i gażdetów nie będzie zobowiązana do wystawienia i przekazania imiennej informacji PIT-8C, nie będzie zobowiązany także do stosowania zwolnienia przedmiotowego wynikającego z art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem Wnioskodawca będzie działać na rzecz podmiotu zlecającego, jego rola będzie ograniczać
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na:organizację spotkań roboczych, w których uczestniczą byli pracownicy Spółki;zakup prezentów przekazywanych na rzecz byłych pracowników Spółk
w zakresie zwolnienia z opodatkowania drobnych upominków związanych z organizowanymi przez Spółkę akcjami promocyjno-reklamowymi, o wartości nieprzekraczającej 200 zł