Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608083)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88852)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35956)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Interpretacje

    Interpretacje

    Temat
    Wszystkie recepty refundacja rejestracja reklama reklama publiczna reprezentacja reprezentacja spółki rolety, żaluzje ryczałt ryczałt ewidencjonowany
    Indeks tematów
    Wszystkie r
    Interpretacja
    12.06.2025 Podatki Obrót gospodarczy

    Opodatkowanie ryczałtem 8,5% przychodów z usług sprzedaży miejsca reklamowego i treści audiowizualnych - Interpretacja indywidualna z dnia 12 czerwca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDSL1-1.4011.275.2025.2.MW

    Przychody uzyskiwane z działalności usługowej w zakresie sprzedaży miejsca reklamowego, wyświetlania reklam i produkcji reklam mogą być opodatkowane ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych w stawce 8,5% zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 5 lit. a ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym, jeżeli usługi te nie mieszczą się w kategoriach wymienionych w art. 12 ust. 1 pkt 1-4 oraz 6-8 tej ustawy.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    20.12.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 20 grudnia 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.586.2024.3.KW

    Możliwość zaliczenia przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup eleganckiej odzieży firmowej trwale oznaczonej logo spółki w widocznym miejscu odzieży oraz zakup eleganckiego obuwia do firmowej odzieży i torebki nie opatrzonych firmowym logo.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    16.12.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 16 grudnia 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.792.2024.1.JG

    Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnego przekazaniem przez Wnioskodawcę osobom trzecim materiałów promocyjnych i reklamowych oraz Nagród niepieniężnych, a w konsekwencji prawo Wnioskodawcy do odliczenia podatku naliczonego, wynikającego z faktur dokumentujących nabycie towarów przekazywanych nieodpłatnie.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    26.07.2023 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 26 lipca 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.267.2023.1.KW

    Wydatki związane z prowadzeniem bloga i tworzeniem artykułów w nim publikowanych nie stanowią kosztów uzyskania przychodów, gdyż prowadzenie bloga nie wiąże się z osiąganiem jakichkolwiek przychodów.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    07.03.2023 Ubezpieczenia

    Interpretacja indywidualna z dnia 7 marca 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-2.4012.834.2022.2.MD

    Brak obowiązku zapłaty opłaty w wysokości 10% podstawy opodatkowania podatkiem od towarów i usług w myśl art. 132 ust. 1 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz sporządzania zbiorczej deklaracji miesięcznej, o której mowa w przepisie art. 132 ust. 2 ww. ustawy.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    30.06.2022 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 30 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.188.2022.2.BS

    Czy koszty działań reklamowych prowadzonych za pośrednictwem sieci Internet, w szczególności koszty korzystania z xxx, xxx, xxx oraz koszty prowizji serwisu xxx i xxx stanowią koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów w rozumieniu art. 18eb ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

    czytaj dalej
    Interpretacja
    20.03.2020 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 20.03.2020, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.9.2020.3.SK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.9.2020.3.SK

    w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych przez Spółdzielnię na organizację festynu.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    22.03.2012 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 22.03.2012, sygn. IPPB5/423-24/12-2/JC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-24/12-2/JC

    Czy wydatki na prowadzenie reklamy produktu leczniczego, spełniające ogólne przesłanki dla uznania ich za koszty uzyskania przychodów określone w art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP, poniesione przez Spółkę przed wydaniem decyzji GIF nakazującej zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia tejże reklamy jako sprzecznej z obowiązującymi przepisami oraz wydatki poniesione przez Spółkę na dostosowanie prowadzonej

    czytaj dalej
    Interpretacja
    22.10.2010 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 22.10.2010, sygn. IPPB5/423-527/10-4/JC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-527/10-4/JC

    Czy Wnioskodawca będzie mógł kwalifikować do kosztów uzyskania przychodów na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki poniesione na przeprowadzenie reklamy produktu leczniczego nie mającej charakteru reprezentacyjnego przed wydaniem przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego decyzji nakazującej zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia reklamy produktów leczniczych

    czytaj dalej
    Interpretacja
    26.03.2008 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 26.03.2008, sygn. ILPP2/443-8/08-2/MN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-8/08-2/MN

    Kiedy powstaje obowiązek podatkowy z tytułu świadczenia powyższych usług? Czy z ostatnim dniem każdego okresu rozliczeniowego, tj. 30 czerwca 2008 r., 30 czerwca 2009 r., 30 czerwca 2010 r. i 30 czerwca 2011 r.? Czy też na koniec każdego miesiąca?Czy Spółka prawidłowo rozliczyła podatek należny z tytułu wystawionej faktury VAT nr FVXXXw miesiącu wrześniu?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    12.03.2008 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 12.03.2008, sygn. ILPB3/423-19/08-2/MM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-19/08-2/MM

    Czy wydatki związane z umieszczeniem informacji o Spółce i jej produktach związane z sytuacją przedstawioną w pkt a i b są kosztami reklamy i należy zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów w momencie poniesienia?Czy wydatki związane z wykonaniem tablicy z logo firmy umieszczanej na ukończonym budynku mieszkalnym są kosztami reklamy i należy zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów w momencie

    czytaj dalej
    Interpretacja
    15.10.2007 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 15.10.2007, sygn. ILPB1/415-22/07-2/IM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/415-22/07-2/IM

    Czy ww. wydatki można uznać za koszt uzyskania przychodu traktując je jako wydatki o charakterze reklamowym?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    09.07.2007 Podatki

    Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.07.2007, sygn. 1401/BP-II/4210-40/07/JM, Izba Skarbowa w Warszawie, sygn. 1401/BP-II/4210-40/07/JM

    1) W odniesieniu do zakupionych produktów spożywczych na wyposażenie stoiska podczas targów farmaceutycznych czy zjazdów lekarzy należy uznać, że stanowią one część działalności reklamowej jaką jest uczestnictwo w targach czy zjazdach, a przez to stanowią koszty uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54

    czytaj dalej
    Interpretacja
    12.06.2007 Podatki

    Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 12.06.2007, sygn. 1401/BP-II/4210-20/07/JM, Izba Skarbowa w Warszawie, sygn. 1401/BP-II/4210-20/07/JM

    czy poniesione wydatki związane z produkcją programu G. X emitowanego na antenie, w tym usługa gastronomiczna świadczona przez firmę cateringową, są kosztem uzyskania przychodu?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    24.04.2007 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.04.2007, sygn. 1472/ROP1/423-42/07/MK, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-42/07/MK

    Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.01.2007 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 19.01.2007, sygn. 423/1/24/PD/5-1/06, Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim, sygn. 423/1/24/PD/5-1/06

    Czy poniesione przez podatnika - spółkę akcyjną wydatki związane z finansowaniem umowy sponsoringu w zamian za świadczenia niepieniężne ekwiwalentne o charakterze reklamowym ze strony sponsorowanego klubu sportowego - stowarzyszenia na rzecz podatnika stanowią koszty uzyskania przychodów?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    20.11.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.11.2006, sygn. PUS.I/423/83/06, Podkarpacki Urząd Skarbowy, sygn. PUS.I/423/83/06

    Czy wydatki związane z zawartą umową sponsoringu (zapłatę faktury za usługę reklamową, zakup materiałów reklamowych przekazanych stowarzyszeniu) spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, a VAT zawarty w fakturach zakupu odliczyć na ogólnych zasadach?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    20.11.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.11.2006, sygn. 1472/ROP1/423-292/06/RM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-292/06/RM

    Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów point of sale (materiały wsparcia punktu sprzedaży przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w

    czytaj dalej
    Interpretacja
    03.11.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 03.11.2006, sygn. 1473/696/WD/423/86/06/BC, Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu, sygn. 1473/696/WD/423/86/06/BC

    Czy zgodnie z powyższym, wydatki takie można potraktować jako koszty na reklamę publiczną nie ograniczone limitem w części 0,25% przychodów i w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    31.10.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 31.10.2006, sygn. ŁUS-II-2-423/139/06/AT, Łódzki Urząd Skarbowy, sygn. ŁUS-II-2-423/139/06/AT

    Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatków poniesionych na organizację imprezy - piknik w stylu europejskim.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    11.08.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 11.08.2006, sygn. US.III-415/18/94/06, Urząd Skarbowy w Suwałkach, sygn. US.III-415/18/94/06

    W której kolumnie podatkowej księgi przychodów i rozchodów: 12 czy też 14, należy zaksięgować otrzymaną fakturę za ogólnokrajową reklamę w Panoramie Firm?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    21.07.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 21.07.2006, sygn. 1472/ROP1/423-171-238/06/RM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-171-238/06/RM

    Czy koszty kuponów gry T-L o wartości 1,40 zł, przekazywanych nieodpłatnie nabywcom kuponów gry T-M w celu uatrakcyjnienia sprzedaży, są kosztami reklamy nielimitowanej czy limitowanej, czy kosztami działalności poniesionymi w celu zwiększenia przychodu i zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są kosztami uzyskania przychodu?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    05.06.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 05.06.2006, sygn. PDOP/423-3/06, Urząd Skarbowy w Sopocie, sygn. PDOP/423-3/06

    Czy wartość części nakładu na cele reprezentacji i reklamy stanowi reklamę publiczną czy niepubliczną gdy:a) gazety rozdawane są przypadkowym przechodniom, bez możliwości udowodnienia tego faktu;b) wyłożono kilkadziesiąt egzemplarzy w holu biurowca, który jest ogólnie dostępny dla osób z zewnątrz:c) rozdano część gazet ze zbiorów archiwalnych na dowolnej uczelni wśród studentów i wykładowców;d) gazety

    czytaj dalej
    Interpretacja
    24.05.2006 Podatki

    Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.05.2006, sygn. P2/4407-005-9/06, Izba Skarbowa w Olsztynie, sygn. P2/4407-005-9/06

    dotyczy udzielenia pisemnej interpretacji w przedmiocie prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktury wystawionej we wrześniu 2003r., dokumentującej poniesione nakłady na odcinek drogi, do którego Spółka nie posiada tytułu prawnego.

    czytaj dalej
    Poprzednia
    1 2 3
    Następna
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.