Interpretacje

Interpretacja
17.09.2024 Podatki

Czy Wydatki na Gadżety poniesione przez Wnioskodawcę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT?

Interpretacja
09.02.2024 Podatki

Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług nieodpłatne wydanie materiałów reklamowych.

Interpretacja
07.02.2024 Podatki

W świetle art. 15 ust. 1 updop koszty zakupu Gadżetów Reklamowych będą stanowiły dla Spółki koszty uzyskania przychodów.

Interpretacja
06.12.2023 Podatki

Skutki podatkowe wydawania przez Spółkę gadżetów reklamowych z logo Spółki lub logo produktu Spółki.

Interpretacja
10.11.2023 Podatki

Brak opodatkowania podatkiem od towarów nieodpłatnego przekazania na rzecz kontrahentów Materiałów Reklamowych oraz prawa do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu tych materiałów.

Interpretacja
23.12.2022 Podatki

Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych w art. 18eb ust. 7 ustawy o CIT, wymienionych we wniosku wydatków.

Interpretacja
19.07.2022 Podatki

Niepodleganie opodatkowaniu podatkiem VAT wydania kontrahentom materiałów reklamowych.

Interpretacja
17.09.2021 Podatki

Czy wydatki na zakup gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
05.11.2020 Podatki

nieuznanie dokonywanego przez Spółkę nieodpłatnego przekazania towarów, takich jak testery, ekspozytory, wystawniki, wkładki, drukowane materiały reklamowe i informacyjne, oraz towary własne zużywane na cele promocyjno-reklamowe w social mediach, zewnętrznych wizażach w szkołach kosmetycznych, masowych wydarzeniach branży beauty, za dostawę towarów podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług

Interpretacja
26.08.2020 Podatki

czy: 1. otrzymanie nieodpłatnie od producentów/dostawców próbek, testerów i gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 4); 2. wydanie kontrahentom próbek, testerów bądź gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 5); 3. koszty nabytych i przekazywanych nieodpłatnie sprzedawcom detalicznym próbek, testerów i gadżetów stanowią koszt uzyskania przychodów (pytanie nr 6)

Interpretacja
08.07.2020 Podatki

czy nieodpłatne otrzymanie materiałów promocyjnych, które są następnie nieodpłatnie przekazywane klientom Spółki lub służą celom marketingowym stanowi dla Spółki przychód podatkowy na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
16.03.2020 Podatki

nieuznanie dokonywanego przez Spółkę nieodpłatnego przekazania towarów za dostawę towarów, a w konsekwencji brak obowiązku opodatkowania podatkiem VAT tych przekazań

Interpretacja
19.11.2018 Podatki

Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnego wydania Kontrahentom drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych oraz standów, banerów, tablic reklamowych (z funkcją informacyjną), których cena nabycia/jednostkowy koszt wytworzenia przekracza 10 zł.

Interpretacja
09.07.2018 Podatki

Stwierdzenie, czy przekazanie katalogów klientom, biurom projektowym, biurom konstrukcyjnym przed dniem przekształcenia w spółkę kapitałową podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

Interpretacja
30.04.2018 Podatki

Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na funkcjonowanie Drużyny stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów?

Interpretacja
06.04.2018 Podatki

Stwierdzenie, czy przekazanie katalogów klientom, biurom projektowym, biurom konstrukcyjnym po dniu przekształcenia w spółkę kapitałową podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

Interpretacja
27.02.2017 Podatki

w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego wydania Kontrahentom materiałów reklamowo-promocyjno-informacyjnych

Interpretacja
21.12.2016 Podatki

Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania materiałów drukowanych (ulotek, folderów, pocztówek, katalogów informujących o wystawach).

Interpretacja
06.04.2016 Podatki

Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów w celach reklamowo-promocyjnych oraz opodatkowania nieodpłatnego wydania materiałów (standów) o charakterze reklamowym, promocyjnym oraz informacyjnym.

Poprzednia Następna