Możliwość zaliczenia przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup eleganckiej odzieży firmowej trwale oznaczonej logo spółki w widocznym miejscu odzieży oraz zakup eleganckiego obuwia do firmowej odzieży i torebki nie opatrzonych firmowym logo.
Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnego przekazaniem przez Wnioskodawcę osobom trzecim materiałów promocyjnych i reklamowych oraz Nagród niepieniężnych, a w konsekwencji prawo Wnioskodawcy do odliczenia podatku naliczonego, wynikającego z faktur dokumentujących nabycie towarów przekazywanych nieodpłatnie.
Kiedy powstaje obowiązek podatkowy z tytułu świadczenia powyższych usług? Czy z ostatnim dniem każdego okresu rozliczeniowego, tj. 30 czerwca 2008 r., 30 czerwca 2009 r., 30 czerwca 2010 r. i 30 czerwca 2011 r.? Czy też na koniec każdego miesiąca?Czy Spółka prawidłowo rozliczyła podatek należny z tytułu wystawionej faktury VAT nr FVXXXw miesiącu wrześniu?
Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów
Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów point of sale (materiały wsparcia punktu sprzedaży przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w
Czy komputer, rzutniki, materiały reklamowe są kosztami prowadzonego przez firmę kursu?
Czy podatek naliczony związany z zakupem materiałów do produkcji wyrobów które następnie zostaną przekazane nieodpłatnie kontrahentom w celu ich reklamy, a przekazanie to jest związane z prowadzonym przedsiębiorstwem podlega odliczeniu od podatku naliczonego?
Spółka jest producentem i dystrybutorem sysytemów domofonowych przeznaczonych dla budownictwa jedno i wielorodzinnego. Oferta skierowana jest do odbiorców na terenie w całym kraju. Spółka poniosła wydatki związane z przygotowaniem folderów i ulotek opisujących parametry techniczne oraz ceny a także wykonaniem zdjęć oferowanych wyrobów. Tak pomyślane materiały informacyjne umieszczane są w tekturowych
Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, że podatnik prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie produkcji i handlu art. ściernych. Posiada ok. 1000 odbiorców produkowanych przez firmę artykułów, którym podczas przebywania w firmie wręczane są ulotki i foldery prezentujące ofertę handlową firmy i jej reklamę. Materiały reklamowe wyłożone są także w dziale zbytu oraz na stoiskach
Czy koszt udostępnionych placówkom handlowym witryn chłodzących i nalewaków oraz urządzeń i przedmiotów, tzw. point of sale, służących umożliwieniu i wsparciu sprzedaży produktów Spółki, działającej w dziedzinie produkcji, sprzedaży i dystrybucji napojów, soków i wód mineralnych, jest kosztem poniesionym w celu uzyskania przychodów?