Interpretacje

Interpretacja
12.07.2024 Podatki

W zakresie poboru podatku u źródła, w tym kwalifikacji wypłacanych kontrahentowi zagranicznemu należności do „zysków przedsiębiorstwa” w rozumieniu art. 7 umowy polsko-irlandzkiej, umowy polsko-węgierskiej, umowy polsko-cypryjskiej, umowy polsko-maltańskiej, umowy polsko-słowackiej.

Interpretacja
29.12.2023 Podatki

Chociaż w przedmiotowej sprawie spełnienie warunków niepobrania podatku u źródła tj. kwalifikacji wypłacanych należności do zysków przedsiębiorstwa winno wynikać z umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania zawartej pomiędzy Polską a krajem danego kontrahenta to jednak obowiązki płatnika wynikają z art. 26 ustawy o CIT.

Interpretacja
04.08.2021 Podatki

braku obowiązku stosowania oznaczeń GTU „12” w prowadzonej ewidencji dla celów podatku od towarów i usług

Interpretacja
02.04.2021 Podatki

Nieoznaczanie kodem GTU_12 w nowym pliku JPK usługi najmu gruntu na cele lokalizacji tablicy informacyjnej.

Interpretacja
05.10.2020 Podatki

czy obciążenia dokonywane przez Spółki mieszczą się w katalogu art. 21 ust. 1 pkt 2a ustawy o CIT a Wnioskodawca jako płatnik jest zobowiązany do poboru zryczałtowanego podatku z tytułu bonusu, rabatu, opłat za utylizację odpadów transportowych, dopłat do kosztów marketingowych, dopłat do kosztów wspierania sprzedaży oraz kwestia momentu poboru zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych

Interpretacja
16.09.2019 Podatki

w zakresie udokumentowania zwrotu kosztów nagród rzeczowych i opodatkowania przekazania nagród w ramach akcji promocyjnej/reklamowej/lojalnościowej.

Interpretacja
15.03.2019 Podatki

Brak zastosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w odniesieniu do Usług w zakresie reklamy produktów farmaceutycznych oraz Usług w zakresie usług wsparcia, wobec zastosowania wyłączenia wynikającego z art. 15e ust. 11 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

Interpretacja
07.01.2016 Podatki

1. Czy w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ponoszone przez Wnioskodawcę koszty związane z przejazdami oraz noclegami Wykonawców (umowy o dzieło) stanowią dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów?2. Czy w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ponoszone przez Wnioskodawcę koszty związane z przejazdami Podwykonawców (innych niż osoby fizyczne nieprowadzące

Interpretacja
14.04.2015 Podatki

opodatkowanie czynności przekazania nagród uczestnikom konkursów i loterii organizowanych w ramach świadczonych przez Wnioskodawcę na rzecz klientów usług reklamowych i marketingowych, - dokumentowanie przedmiotowego przekazania nagród uczestnikom konkursów i loterii, - dokumentowanie dokonywanego przez klientów zwrotu kosztów nabycia nagród przekazywanych uczestnikom konkursów i loterii, - prawa

Interpretacja
16.10.2014 Podatki

wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie opodatkowania na terytorium Polski usług świadczonych przez Agentów na rzecz Spółki.

Interpretacja
14.03.2014 Podatki

W sytuacji, kiedy kontrahent rosyjski nie przedstawi certyfikatu rezydencji Spółka jest zobowiązana od wypłaconej kwoty pobrać 20% zryczałtowanego podatku. W sytuacji, kiedy kontrahent rosyjski przedstawi certyfikat rezydencji Spółka nie pobierze podatku zgodnie z art. 5 powołanej umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania.

Interpretacja
24.10.2013 Podatki

opodatkowanie przychodów z tytułu świadczenia usług reklamowych z wykorzystaniem prawa do własnego wizerunku i umów sponsorskich

Interpretacja
08.07.2013 Podatki

Czy na płatniku spoczywa obowiązek naliczenia i pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych, o którym to podatku jest mowa w art. 26 ust. 1 ustawy, od wypłacanych dla firmy S. (będącej podatnikiem, o którym mowa w art. 3 ustawy) opłat licencyjnych i opłat za reklamę w wysokości 5% wartości opisanych należności?

Interpretacja
11.12.2012 Podatki

Czy Spółka prawidłowo uznaje, że z tytułu obciążenia Jej przez Y udziałem w kosztach reklamy, nie występuje Ona w roli płatnika podatku dochodowego potrącanego u źródła od przychodów Y uzyskanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej?

Interpretacja
08.11.2012 Podatki

opodatkowanie przekazania nagród w ramach usługi reklamowej - konkursu organizowanego przez Wnioskodawcę na rzecz Zleceniodawcy

Interpretacja
23.10.2012 Podatki

opodatkowanie czynności wydania towarów w ramach świadczonej usługi reklamowej

Interpretacja
11.09.2012 Podatki

prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakup nagród i innych towarów i usług związanych z organizacją biegu ulicznego

Interpretacja
06.08.2012 Podatki

Czy wydanie przez Wnioskodawcę nagród rzeczowych zwycięzcom konkursów zgodnie z regulaminem, w ramach organizowanych przez niego akcji promocyjnych w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy, w oparciu o zawierane umowy na działania promocyjne, stanowi czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w świetle art. 7 ust. 2 ustawy VAT?

Interpretacja
21.05.2012 Podatki

Czy czynności polegające na wynajmowaniu lokali użytkowych oraz świadczeniu usług reklamowych podlegać będą opodatkowaniu podatkiem VAT według stawki tego podatku w wysokości 23%

Interpretacja
24.04.2012 Podatki

Prawo do odliczenia podatku naliczonego oraz sposób rozliczenia wydawanych nagród w ramach świadczonej usługi promocyjno-reklamowej.

Interpretacja
13.04.2012 Podatki

Czy wydanie przez Spółkę towarów jako część składowa świadczonej Usługi reklamowej, których koszt jest jednym z elementów kalkulacyjnych wynagrodzenia za te Usługi, stanowi dla Spółki osobną (od Usługi reklamowej) czynność podlegającą opodatkowaniu VAT?

Interpretacja
27.02.2012 Podatki

Czy czynność polegająca na wydaniu materiałów - nagród przez Spółkę na rzecz laureatów (np. zwycięzców konkursu) akcji marketingowych będzie podlegać opodatkowaniu VAT jako dostawa towarów ? Czy Spółce będzie przysługiwać prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu materiałów - nagród wydawanych przez Spółkę laureatom (np. zwycięzcom konkursu) akcji marketingowych ?

Poprzednia Następna