Dopuszczalność przechowywania w formie elektronicznej faktur otrzymanych w formie papierowej
Możliwość prowadzenia archiwum dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej.
w zakresie rozliczenia transakcji związanych z dostawą i przechowywaniem towarów
Możliwość przechowywania raportów fiskalnych (rozliczeniowych) w formie elektronicznej w przypadku stosowania kas z elektronicznym zapisem kopii, który po umieszczeniu na informatycznym nośniku danych będzie mógł stanowić załącznik do protokołu z czynności odczytania zawartości pamięci fiskalnej kasy.
Możliwość przechowywania raportów fiskalnych (rozliczeniowych) w formie elektronicznej w przypadku stosowania kas z elektronicznym zapisem kopii, który po umieszczeniu na informatycznym nośniku danych będzie mógł stanowić załącznik do protokołu z czynności odczytania zawartości pamięci fiskalnej kasy.
ustalenia, czy dokumenty otrzymywane w formie elektronicznej uprawniają Spółkę do potraktowania udokumentowanych nimi wydatków jako kosztów uzyskania przychodu.
w zakresie: ustalenia, czy dokumenty otrzymywane w formie elektronicznej uprawniają Spółkę do potraktowania udokumentowanych nimi wydatków jako kosztów uzyskania przychodu.
w zakresie: Czy Spółka utrzyma prawo do zaliczenia w koszty uzyskania przychodu wydatków z faktur, paragonów i innych dokumentów otrzymanych w wersji papierowej, które będą przechowywane w formacie elektronicznym gdy wersja papierowa zostaje zniszczona
Czy w przypadku faktur, paragonów oraz innych podobnych dokumentów (np. biletów, kilometrówek), dokumentujących wydatki spełniające definicję kosztów uzyskania przychodów wynikającą z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 851 ze zm.; dalej: ustawa o pdop), Spółka będzie uprawniona do zaliczenia tych wydatków do kosztów podatkowych
Czy w przypadku faktur, paragonów oraz innych podobnych dokumentów (np. biletów, kilometrówek), dokumentujących wydatki spełniające definicję kosztów uzyskania przychodów wynikającą z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 851 ze zm.; dalej: ustawa o pdop), Spółka będzie uprawniona do zaliczenia tych wydatków do kosztów podatkowych
Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości przechowywania raportów fiskalnych (rozliczeniowych) w formie elektronicznej w przypadku stosowania kas z elektronicznym zapisem kopii
Czy Spółka utrzyma prawo do zaliczenia w koszty uzyskania przychodu wydatków związanych z fakturami, paragonami i innymi dokumentami otrzymanymi w wersji papierowej które są przechowywane w formacie elektronicznym (zostaje zniszczona wersja papierowa)?
możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków udokumentowanych dowodami księgowymi przechowywanymi w formie elektronicznej
Czy w przypadku faktur (a także paragonów oraz innych podobnych dokumentów), dokumentujących wydatki spełniające definicję kosztów uzyskania przychodów wynikającą z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka będzie uprawniona do zaliczenia tych wydatków do kosztów podatkowych, jeżeli dokumenty te będą przechowywane zgodnie z opisaną procedurą? (pytanie nr 3)
Czy w przypadku faktur (a także paragonów oraz innych podobnych dokumentów), dokumentujących wydatki spełniające definicję kosztów uzyskania przychodów wynikającą z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka będzie uprawniona do zaliczenia tych wydatków do kosztów podatkowych, jeżeli dokumenty te będą przechowywane zgodnie z opisaną procedurą? pytanie oznaczone we wniosku Nr
Czy w przypadku faktur (a także paragonów oraz innych podobnych dokumentów), dokumentujących wydatki spełniające definicję kosztów uzyskania przychodów wynikającą z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka będzie uprawniona do zaliczenia tych wydatków do kosztów podatkowych, jeżeli dokumenty te będą przechowywane zgodnie z opisaną procedurą? (pytanie nr 3)
Podatek od towarów i usług w zakresie braku obowiązku przechowywania raportów fiskalnych (dobowych, miesięcznych) w formie papierowej w przypadku stosowania kas z elektronicznym zapisem kopii.
Podatek od towarów i usług w zakresie braku obowiązku przechowywania raportów fiskalnych (dobowych, miesięcznych) w formie papierowej w przypadku stosowania kas z elektronicznym zapisem kopii.
Drukowanie i przechowywanie papierowych wersji faktur, potwierdzenie odbioru faktur korygujących oraz ewidencjonowanie sprzedaży na kasie fiskalnej.
1. Czy wynajęcie obcego magazynu do składowania wyrobów poza terenem strefy ekonomicznej może być potraktowane jako częściowe przeniesienie działalności i jakie mogą być tego konsekwencje podatkowe? 2. Czy jest to tylko usługa obca jak wiele innych usług wykonywanych przez obce podmioty stanowiąca składnik kosztów strefowych?
Czy usługa magazynowania zareklamowanego, wadliwego towaru wykonana przez odbiorcę- zagranicznego kontrahenta podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? Czy też powinna być udokumentowana notą obciążeniową?