Wpłaty otrzymane z tytułu prenumeraty e-Wydań w całości opłaconej z góry stanowią przychód podatkowy w momencie wystawienia faktury lub otrzymania należności, zgodnie z art. 12 ust. 3a ustawy o pdop, a nie jako zaliczki na poczet dostaw zgodnie z art. 12 ust. 4 pkt 1.
Ustalenie, w jakiej dacie powstanie przychód podatkowy z tytułu sprzedaży prenumeraty/czasopisma oraz dostępu do elektronicznych publikacji oraz momentu zaliczenia do kosztów wydatków z tego tytułu.
Koszty pośrednie przekraczające w całości rok podatkowy, w którym zostały udokumentowane, powinny zostać rozliczone w kosztach podatkowych roku, którego dotyczą na podstawie art. 15 ust. 4d zdanie drugie updop.
Dotyczy ustalenia, w którym momencie Wnioskodawca powinien zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatek opisany w sytuacji 1-7.
moment powstania obowiązku podatkowego oraz termin wystawienia faktury w przypadku sprzedaży czasopism drukowanych (PKWiU 58.14.1) w formie prenumeraty
moment powstania obowiązku podatkowego oraz termin wystawienia faktury w przypadku sprzedaży czasopism online / naukowych baz danych online / serwisów online
Jaki jest moment powstania przychodu podatkowego z tytułu otrzymanych przez I. S.A. wpłat (zaliczek) na prenumeratę prasy?
Jaki jest moment powstania przychodu podatkowego z tytułu otrzymanych przez SPÓŁKA zaliczek na prenumeratę prasy?
Moment powstania przychodu podatkowegoKiedy powstaje przychód z tytułu sprzedaży publikacji fachowych w formie prenumeraty oraz z tytułu świadczenia usługi dostępu. Czy jest to moment wystawienia faktury, czy przychody można rozliczać proporcjonalnie w czasie w jakim realizowana jest dostawa prenumeraty/usługa dostępu? 2. Rozliczanie kosztów w czasie
Jak wynika z przedstawionego we wniosku opisu zdarzenia przyszłego Spółka realizuje zamówienia dla finalnych odbiorców na podstawie dokonywanych przez tych odbiorców przedpłat na prenumeraty czasopism naukowych i specjalistycznych. Nie ma w tej sytuacji znaczenia fakt, że odbiorcy składają zamówienia zaraz po wygranym przez Spółkę przetargu, a płatności (przedpłaty) realizowane są w terminach nawet
Czy wydatki na akcję marketingową związaną z ofertą prenumeraty czasopism na rok następny powinny być uznane za koszty uzyskania przychodu w roku ich poniesienia (zarachowania).
czy przychody z tytułu należności wynikających z prenumeraty są przychodem podatkowym w momencie wystawienia faktury czy też należy rozliczać je w czasie.