Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608083)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88852)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35956)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Interpretacje

    Interpretacje

    Temat
    Wszystkie marketing materiały reklamowe nagroda rzeczowa
    Indeks tematów
    Wszystkie m
    Interpretacja
    25.09.2012 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 25.09.2012, sygn. IPPB2/415-638/12-2/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-638/12-2/MK

    Przyznanie nagród rzeczowych za udział w akcjach promocyjnych oraz akcjach marketingowych w postaci konkursów w tym konkursów w postaci tzw. quizów wiedzowych oraz możliwości zastosowania zwolnienia przedmiotowego.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    23.01.2012 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 23.01.2012, sygn. ILPB3/423-502/11-EK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-502/11-EK

    Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    23.01.2012 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 23.01.2012, sygn. ILPB3/423-502/11-3/EK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-502/11-3/EK

    Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    27.01.2011 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 27.01.2011, sygn. ITPP2/443-629/10/11-S/MD, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/443-629/10/11-S/MD

    Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów, które nie spełniają definicji prezentów o małej wartości, w ramach promocji i reklamy.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    27.01.2011 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 27.01.2011, sygn. IPPP1-443-1869/08/11-9/S/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1869/08/11-9/S/MP

    Nieodpłatne przekazanie przez Wnioskodawcę gadżetów reklamowych z logo firmy oraz nagród przekazywanych w ramach konkursów i w ramach sprzedaży premiowej nie rodzi konieczności opodatkowania podatkiem VAT, z uwagi na fakt, że przedmiotowe przekazanie odbywa się w związku z realizacją celu związanego z prowadzonym przez Spółkę rzedsiębiorstwem.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    21.10.2010 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 21.10.2010, sygn. ITPB3/423-406/10/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-406/10/PS

    W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wytworzenia produktów oraz nabycia towarów i gadżetów przekazywanych nieodpłatnie kontrahentom.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    16.12.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 16.12.2009, sygn. ITPB3/423-560/09/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-560/09/PS

    Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup nagród przekazanych w związku z reklamą i promocją przedsiębiorstwa.

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.