Jak Wnioskodawca powinien rozliczyć opłatę wstępną (czynsz inicjalny)? Czy może ten wydatek (32.000 zł) zaliczyć jednorazowo w całości do kosztów uzyskania przychodów w dacie wystawienia faktury VAT, tj. 21 marca 20012 r.?
Czy wstępną opłatę leasingową można zaliczyć do kosztów prowadzonej działalności gospodarczej jednorazowo w dacie wystawienia faktury VAT?
Czy czynsz inicjalny, opłatę za wycenę i opłatę manipulacyjną przy stosowaniu uproszczonej metody ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych Wnioskodawca mógł odnieść w koszty jednorazowo w dacie wystawienia dokumentów?
Czy w razie zbycia nieruchomości przez Wnioskodawcę po 12 miesiącach zameldowania w niej będzie mógł skorzystać z ulgi, o jakiej mowa w art. 21 ust. 1 pkt 126 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2008 r.?
Czy Wnioskodawca ma prawo poniesiony wydatek w postaci czynszu inicjalnego zaliczyć w całości w kwocie netto jednorazowo w koszty uzyskania przychodu?
Czy w razie wystąpienia powyżej opisanych okoliczności, w których korzystający jest zobowiązany do zapłaty odszkodowania, Spółka powinna zaliczyć do przychodu kwotę odszkodowania w momencie faktycznego otrzymania odszkodowania (metoda kasowa), czy też w momencie wymagalności tej kwoty, choćby Spółka w ogóle tej kwoty nie otrzymała (zasada memoriałowa)?
Czy przychodami są kwoty netto okresowych opłat fakturowane na Klienta zgodnie z mową licencji, a przychód należny powstaje zgodnie z art. 12 ust. 3c w dniu, w którym należności przypadające dla Spółki od Klienta, wynikające z umów, są wymagalne - w sytuacji zawarcia transakcji, polegającej na zapewnieniu Klientowi możliwości korzystania z licencji na System, przy współuczestnictwie Spółki wstępującej