1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym wydatki z tytułu Opłaty dystrybucyjnej w związku z nabyciem Usług opisanych powyżej, świadczonych przez Podmiot powiązany na podstawie Umowy nie stanowią kosztów podlegających ograniczeniu w zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów o którym mowa w art. 15e ust. 1 Ustawy CIT? 2. W przypadku uznania stanowiska Wnioskodawcy w zakresie
Interpretacja indywidualna dotycząca ustalenia czy należności wypłacane w związku z zakupem licencji, usług reklamowych/promocyjnych i dostępu do chmury internetowej podlegają podatkowi u źródła
Brak stosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do ponoszonych przez Wnioskodawcę kosztów usług związanych z marketingiem oraz reklamą oraz opłat licencyjnych
W zakresie stosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do kosztów usług nabywanych od podmiotu powiązanego.
brak stosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w odniesieniu do kosztów Usług Sieciowych
Stosowanie ograniczeń wynikających z art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
Czy spółka jest zobowiązana wyłączyć z kosztów uzyskania przychodów kosztów usługi reklamowej, bądź kosztów świadczenia o podobnym charakterze do usługi reklamowej nabywanej od podmiotu powiązanego?
Nieprawidłowa jest argumentacja Spółki prowadząca do stwierdzenia, że wystarczy, gdy wydatki są poniesione bezpośrednio w celu uzyskania przychodu, poprzez takie obliczenie wynagrodzenia za wykonaną usługę, że wszelkie wydatki poniesione przez podatnika są powiększone o ustaloną umownie marżę, aby uznać, że regulacja art. 16 ust. 1 updop nie spowoduje wyłączenia wydatków z kosztów.
Czy Spółka ma prawo zaklasyfikować wydatki związane ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako koszty uzyskania przychodów?
Czy Spółka ma prawo zaklasyfikować wydatki związane ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako koszty uzyskania przychodów?
Dotyczy opodatkowania podatkiem VAT darowizny otrzymanej przez Wnioskodawcę na realizację programu edukacyjno-szkoleniowego, ustalenia stawki podatku VAT dla usług świadczonych przez Wnioskodawcę w ramach programu edukacyjno-szkoleniowego, opodatkowania podatkiem VAT usług reklamowych świadczonych na rzecz Darczyńcy oraz opodatkowania czynności nieodpłatnego udzielenia licencji innym podmiotom.
Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na podstawie zawartych Umów związane z promocją Spółki mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy na płatniku spoczywa obowiązek naliczenia i pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych, o którym to podatku jest mowa w art. 26 ust. 1 ustawy, od wypłacanych dla firmy S. (będącej podatnikiem, o którym mowa w art. 3 ustawy) opłat licencyjnych i opłat za reklamę w wysokości 5% wartości opisanych należności?
1. Czy zawarte przez Spółkę umowy sponsoringu, o których mowa powyżej, mogą stanowić dla Spółki koszt uzyskania przychodu? 2. W przypadku twierdzącej odpowiedzi na pytanie pierwsze, czy koszt, o którym mowa w pytaniu pierwszym, będzie stanowił dla Spółki koszt działalności inwestycyjnej (koszt budowy środka trwałego)?
Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie przez Spółkę usług reklamowych na rzecz spółek zagranicznych z grupy kapitałowej
Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy
Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie
Pytanie dotyczy wysokości stawki podatku od towarów i usług dla wpłat sponsorskich otrzymywanych przez stowarzyszenie w zamian za określone świadczenia ekwiwalentne.
Stowarzyszenie, zgodnie z zapisami w statucie prowadzi działalność wydawniczą, będącą wynikiem prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych oraz pozostałych nauk humanistycznych i społecznych. W efekcie przeprowadzonych prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej i sporcie Stowarzyszenie wydaje książkę, pozyskując na ten cel środki z darowizn
Czy wypłacona przez sponsora nagroda, związana z umową reklamową, za zdobycie tytułu Drużynowego Mistrza Polski jest opodatkowana podatkiem od towarów i usług?