Interpretacje

Interpretacja
12.06.2020 Podatki

w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów podatkowych wskazanych we wniosku wydatków ponoszonych przez Spółkę na zakup artykułów spożywczych, opisanych w stanie faktycznym nabywanych na rzecz Personelu

Interpretacja
02.09.2019 Podatki

Ustalenie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup artykułów spożywczych

Interpretacja
13.07.2015 Podatki

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wartości wydatków ponoszonych przez Spółkę w związku z zapewnieniem poczęstunku i posiłków w trakcie spotkań z kontrahentami oraz kwoty niepodlegającego odliczeniu podatku VAT naliczonego z tytułu zakupu usług gastronomicznych.

Interpretacja
16.12.2013 Podatki

Czy wydatki poniesione na zakup wody, soków, cukru, herbaty, kawy, łyżeczek jednorazowych do kawy oraz słodyczy na potrzeby stoiska targowego w ramach poczęstunku dla zwiedzających stanowią koszty uzyskania przychodów? Czy wydatki poniesione na zakup wody, soków, cukru, herbaty, kawy oraz słodyczy wykorzystywanych przez sekretariat w celu ugoszczenia kontrahentów stanowią koszty uzyskania przychodów

Interpretacja
11.09.2013 Podatki

1. Czy wydatki poniesione na zakup wody, soków, cukru, herbaty, kawy, łyżeczek jednorazowych do kawy oraz słodyczy na potrzeby stoiska targowego w ramach poczęstunku dla zwiedzających stanowią koszty uzyskania przychodów? 2. Czy wydatki poniesione na zakup wody, soków, cukru, herbaty, kawy oraz słodyczy wykorzystywanych przez sekretariat w celu ugoszczenia kontrahentów stanowią koszty uzyskania przychodów

Interpretacja
09.03.2010 Podatki

Czy wydatki poniesione przez Spółkę na rzecz kontrahentów dotyczących konsumpcji i noclegów są przez Nią prawidłowo klasyfikowane?

Interpretacja
17.02.2010 Podatki

Czy wartość kosztów związanych z zakupem artykułów spożywczych zużytych w trakcie szkolenia dla przedstawicieli będzie stanowiła koszt uzyskania przychodów?

Interpretacja
16.02.2010 Podatki

Czy wydatki na zakup: kawy, herbaty, słodyczy, wody, soków, kanapek, obiadu, artykułów biurowych, sprzętu biurowego (komputery, drukarki itp.), opłat za usługi kurierskie, połączenia telefoniczne, internetowe ponoszone w związku z pełnieniem funkcji członka Rady Nadzorczej ponoszone przez Spółkę w związku z jej funkcjonowaniem stanowią koszt uzyskania przychodu?

Interpretacja
15.01.2010 Podatki

Czy wydatki z tytułu zakupu herbaty, kawy, napoi bezalkoholowych oraz słodyczy (przypadek 3) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?

Interpretacja
17.08.2009 Podatki

Czy ww. zakup artykułów spożywczych dla pracowników oraz dla kontrahentów spółki może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodu w myśl art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
27.02.2008 Podatki

Czy wydatki na artykuły spożywcze należy zakwalifikować jako reprezentację odnośnie pracownika i zleceniobiorców, czy też będą stanowiły koszt uzyskania przychodu?

Interpretacja
12.09.2007 Podatki

W odniesieniu do wyżej przedstawionego stanu faktycznego, Spółka pyta, czy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (po nowelizacji), wyłączający z kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na reprezentację, w szczególności poniesione na usługi gastronomiczne, zakup żywności oraz napojów, w tym alkoholowych, ma zastosowanie wobec podatników świadczących

Interpretacja
12.07.2007 Podatki

Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków:* na zakup usług hotelowych, opłacanych za uczestników organizowanych przez Spółkę szkoleń* związanych z organizowaniem wycieczek i innych drobnych atrakcji dla uczestników szkoleńna podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54,

Interpretacja
12.07.2007 Podatki

dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup artykułów żywnościowych, napojów wręczanych podczas targów potencjalnym odbiorcom i kontrahentom - związanych z reklamą jednostki - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)