Interpretacje

Interpretacja
18.03.2015 Podatki

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na degustację wyrobów własnej produkcji.

Interpretacja
20.02.2013 Podatki

Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów koszt nabycia nasion, które zostały nabyte w celach handlowych, ale są przekazywane nieodpłatnie?

Interpretacja
21.11.2012 Podatki

Wydatki polegające na przekazaniu próbek towarów, testerów i materiałów reklamowych stanowią koszt podatkowy jako koszty pośrednie zgodnie z art. 15 ust 4e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Działania polegające na przekazaniu pojedynczych egzemplarzy pełnowartościowych towarów do redakcji gazet i czasopism oraz innych mediów kierowane są do wyselekcjonowanego grona odbiorców. Należy stwierdzić

Interpretacja
05.01.2012 Podatki

Czy wydatki ponoszone przez Przedsiębiorstwo na wytworzenie swoich wyrobów - obuwie do użytku w pracy, przekazywane nieodpłatnie klientom (potencjalnym klientom) do przeprowadzenia przez nich testów (prób) lub przekazywane w ramach reklamy, powinny być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów, jako spełniające ogólne przesłanki z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
09.12.2011 Podatki

Czy Spółka będzie mogła rozpoznać jako koszty uzyskania przychodów kwotę stanowiącą wartość przekazanych próbek materiałów (towarów) w oparciu o zapisy porozumień?

Interpretacja
04.10.2010 Podatki

Czy wydanie alkoholi w celach degustacyjnych stanowić będzie dla spółki koszt uzyskania przychodu ?

Interpretacja
08.05.2009 Podatki

Czy poniesione przez Spółkę wydatki z prowadzoną działalnością gospodarczą poniesione na produkcję alkoholu przekazanego na reklamę (degustacje) mogą stanowić koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
08.12.2005 Podatki

czy koszty pojedynczych próbek, testerów bądź produktów, przekazywanych redakcjom, stanowią koszty uzyskania przychodu dla Spółki w sytuacji gdy bezpośrednim skutkiem takiego przekazania nie były ukazujące się w prasie artykuły na temat towarów sprzedawanych przez Spółkę lub artykuły w inny sposób dotyczące Spółki.

Interpretacja
21.10.2005 Podatki

1. CZY NALEŻY I W JAKI SPOSÓB, UJĄĆ W PODATKOWEJ KSIĘDZE PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW BEZPŁATNIE OTRZYMANE TOWARY ORAZ MATERIAŁY REKLAMOWE OD KONTRAHENTA Z CZECH, KTÓRE SĄ NASTĘPNIE PRZEKAZYWANE W CHARAKTERZE PRÓBEK?2. JAK POSTĄPIĆ W SYTUACJI, GDY NA PRÓBKI PRZEZNACZANE SĄ TOWARY NABYTE ZA WYNAGRODZENIEM?