Prawo do odliczenia podatku VAT z faktur VAT-RR, stosownie do art. 116 u.p.t.u., za dostarczony surowiec mleko surowe.
Prawo do odliczenia w pełnej wysokości podatku naliczonego wynikającego z faktur VAT-RR.
powstanie przychodu w związku z uczestnictwem w programie Program dla szkół i obowiązku ewidencjonowania przychodów, koszty uzyskania przychodów i obowiązek ewidencjonowania kosztów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie powstania przychodu w związku z uczestnictwem w programie Program dla szkół i obowiązku ewidencjonowania przychodów oraz w zakresie kosztów uzyskania przychodów i obowiązku ewidencjonowania kosztów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów.
1. Czy dopłata krajowa KSML i unijna DSML do programu Mleko w szkole mogą zostać uznane jako przychód wolny od podatku dochodowego na mocy ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, tj. dopłata unijna na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 46, natomiast dopłata krajowa na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 47c? 2. Czy dopłata z Funduszu Promocji Mleczarstwa podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym na zasadach
Brak możliwości wystawienia faktur korygujących z tytułu dokonania potrącenia dokonanego w związku z przekroczeniem indywidualnej kwoty mlecznej.
Dopłaty krajowe i unijne do programu Szklanka mleka są zwolnione z podatkowania na postawie art. 21 ust. 1 pkt 46 i 47c ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. W związku z tym Wnioskodawca nie może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatków sfinansowanych ze środków zwolnionych z podatku dochodowego od osób fizycznych. Wobec tego do opisanej sytuacji nie ma zastosowania art. 22 ust.
Pomoc wspólnotowa i krajowa programu Owoce w szkole są zwolnione z podatkowania na postawie art. 21 ust. 1 pkt 46 i 47c ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. W związku z tym Wnioskodawca nie może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatków sfinansowanych ze środków zwolnionych z podatku dochodowego od osób fizycznych. Wobec tego do opisanej sytuacji nie ma zastosowania art. 22 ust.
w zakresie sposobu ustalenia wysokości wydatków nie stanowiących kosztów uzyskania przychodów w związku z otrzymaniem dopłat do mleka, dostarczanego do placówek oświatowych, pochodzących ze środków wspólnotowych i budżetu państwa.
Jak prawidłowo rozliczyć koszty podatkowe i niepodatkowe przy wzroście cen mleka na rynku, jeśli w okresie realizacji projektu Wnioskodawca jest zmuszony wydać mleko (towar) po cenie wyższej, niż gwarantowana do dopłaty w umowie związanej z realizacją projektu, oraz przy braku możliwości ścisłego i trafnego określenia podziału w dokumentach źródłowych na związane z przychodami opodatkowanymi i nieopodatkowanymi
Czy przy założeniu, że dopłata unijna i krajowa jest zwolniona z podatku dochodowego - w przypadku mleka przekazywanego do szkół bezpłatnie koszty zakupu mleka stanowią podatkowy koszt uzyskania przychodu?Czy przy założeniu, że dopłata unijna i krajowa jest zwolniona z podatku dochodowego ma to wpływ na możliwość uznania pozostałych kosztów prowadzenia działalności jako kosztów podatkowych?
Czy przy założeniu, że dopłata unijna i krajowa jest zwolniona z podatku dochodowego - w przypadku mleka przekazywanego do szkół bezpłatnie koszty zakupu mleka stanowią podatkowy koszt uzyskania przychodu?Czy przy założeniu, że dopłata unijna i krajowa jest zwolniona z podatku dochodowego ma to wpływ na możliwość uznania pozostałych kosztów prowadzenia działalności jako kosztów podatkowych?
Czy przy założeniu, że dopłata unijna i krajowa jest zwolniona z podatku dochodowego - w przypadku mleka przekazywanego do szkół bezpłatnie koszty zakupu mleka stanowią podatkowy koszt uzyskania przychodu?Czy przy założeniu, że dopłata unijna i krajowa jest zwolniona z podatku dochodowego ma to wpływ na możliwość uznania pozostałych kosztów prowadzenia działalności jako kosztów podatkowych?
Czy przychód uzyskany ze sprzadaży indywidualnej ilosci referencyjnej ( kwoty mlecznej ) podlega opodatkowaniu podatkiem od czynności cywilnoprawnych ?