Interpretacja w zakresie: - zwolnienia z obowiązku uiszczania podatku akcyzowego od zużycia na własne potrzeby energii elektrycznej wytwarzanej przez instalacje fotowoltaiczne, - obowiązku składania miesięcznych deklaracji podatkowych na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, - obowiązku składania kwartalnych deklaracji na podstawie art. 24e ust. 1 ustawy, - obowiązku prowadzenia ewidencji ilościowej energii
Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy planowana dostawa działek w drodze zamiany będzie zwolniona od podatku VAT w oparciu o art. 43 ust. 1 pkt 9 w zw. z art. 2 pkt 33 ustawy.
Zwolnienie Fundacji z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej w związku z likwidacją spółki cypryjskiej, w której Fundator jest udziałowcem.
Uznanie transakcji sprzedaży całości udziałów w Spółce Celowej w dwóch etapach za czynność wyłączoną z opodatkowania podatkiem VAT lub podlegającą opodatkowaniu, ale zwolnioną od podatku.
Ustalenie, czy Fundacja na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 25 updop będzie zwolniona z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej oraz czy Fundacja nie będzie zobowiązana do prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek ani ewidencjonowania zdarzeń zaistniałych w zagranicznej jednostce kontrolowanej w ewidencji odrębnej od ewidencji rachunkowej.
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Ustalenie, czy Fundacja na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 25 updop będzie zwolniona z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, czy od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up, Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej oraz czy Fundacja nie będzie zobowiązana do prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Prawo do zastosowania zwolnienia od podatku VAT dla usług zarządzania nieruchomościami wykonywanymi na zlecenie.
Czy Związek w zakresie opodatkowania jest traktowany tak, jak gmina, czy jest z niego zwolniony.
Świadczone wyłącznie przez Pana osobiście usługi obejmujące naukę sztuki samoobrony Taekwondo nie mogą korzystać ze zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 27 ustawy, stanowiącego implementację art. 132 ust. 1 lit. j) Dyrektywy.
W przypadku JST, moc instalacji fotowoltaicznych, w związku z uprawnieniami i obowiązkami w zakresie podatku akcyzowego powinna być określona zbiorczo.
W zakresie możliwości zastosowania preferencyjnych przepisów (w tym zwolnienia) w zakresie opodatkowania należności z tytułu udziału w zyskach polskiej spółki komandytowej będącej podatnikiem CIT wypłacanych za pośrednictwem innych transparentnych podatkowo spółek mających siedzibę w Wielkiej Brytanii, na rzecz wspólnika będącego podatnikiem będącym rezydentem podatkowym w Wielkiej Brytanii, na podstawie
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie ustalenia czy wszystkie poniesione koszty uzyskania przychodów w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, będą pomniejszały przychód po zastosowaniu ulgi 4+.
Obowiązki ewidencyjne względem zużywanych wyrobów akcyzowych objętych zwolnieniem z opodatkowania akcyzą
w zakresie braku opodatkowania VAT opłat dotyczących opieki nad dziećmi ponad 5 godzinny limit w przedszkolach publicznych/oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych
Opodatkowanie usług, o których mowa w pkt od 1 do 5 opisu sprawy, a także prawa do odliczenia podatku naliczonego oraz sposobu określenia proporcji.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych i bieżących poniesionych na Inwestycje, które zostaną przekazane przez Gminę jednostkom organizacyjnym do użytkowania.
Opodatkowanie usług w zakresie wychowania przedszkolnego w publicznych placówkach wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę oraz w zakresie żywienia dzieci w takich placówkach oraz opodatkowanie usług żywienia dzieci w przedszkolach lub oddziałach przedszkolnych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę, których koszt pokrywa MOPS.
Podatek od towarów i usług w zakresie: zwolnienia od podatku VAT opłat wnoszonych przez płatników zewnętrznych za posiłki w stołówkach szkolnych dla uczniów placówek oświatowych, uznania usług stołówkowych, za które płatności dokonuje MOPS, za czynności niepodlegające opodatkowaniu podatkiem VAT, zwolnienia od podatku VAT opłat za wydawanie duplikatu legitymacji oraz świadectw szkolnych oraz zwolnienia
Zwolnienie z opodatkowania podatkiem VAT usług świadczonych przez Urząd Statystyczny w okresie od dnia 01 stycznia 2017 r. do dnia 30 czerwca 2017 r. na rzecz jednostek budżetowych gmin, powiatów i województw.