obowiązków płatnika w przypadku wydania nagrody oraz uznania Programu za sprzedaż premiową lub konkurs
Czy po stronie klienta nabywającego towary Spółki w ramach sprzedaży premiowej powstanie przychód z tytułu nieodpłatnego świadczenia opodatkowanego podatkiem PIT, i czy dokonując sprzedaży Towarów A, B i C w ramach sprzedaży premiowej Spółka będzie zobowiązana do sporządzenia informacji, o której mowa w art. 42a Ustawy o PIT?
PIT - w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie klientów nieprowadzących działalności gospodarczej z tytułu otrzymania nagród związanych z akcjami promocyjnymi.
Zwolnienie z opodatkowania przychodów z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową.
Czy Wnioskodawca, jako płatnik będzie zobowiązany pobrać od wartości wszystkich przekazanych zwycięzcom w Programie nagród podatek dochodowy w stawce 10%, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 2012 r., poz. 361 z późn. zm.) bez względu na status zwycięzcy (pracownik firmy partnerskiej lub osoba współpracująca z firmą partnerską
Należy zgodzić się ze stanowiskiem Spółki, że obowiązki informacyjne, tj. obowiązek wystawienia i przekazania informacji PIT-8C ciążyć będą na Kliencie, który zleci Wnioskodawcy organizację i obsługę programu motywacyjnego w zamian za określone w umowie wynagrodzenie. Ponadto celem głównym i podstawowym programu motywacyjnego jest zintensyfikowanie sprzedaży produktów Klienta i osiągnięcie jak najwyższego
1) Czy w przedstawionym stanie faktycznym, Nagrody wypłacane Użytkownikom przez Wnioskodawcą, stanowią nagrody związane ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT?2) Czy w przedstawionym stanie faktycznym, wartość Nagrody przyznanej z tytułu dokonania jednej transakcji stanowi jednorazową wartość nagrody, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT?3) Czy w przypadku
Czy uczestnicy Promocji opisanej jako zdarzenie przyszłe, którzy z tytułu uczestnictwa w tej Promocji otrzymają bilety do kina o wartości nieprzekraczającej jednorazowo kwoty 760 zł korzystają ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. z 2012 r. poz. 361 z późn. zm.) oraz czy w związku z powyższym Agencja zobowiązana
Czy Spółka, jako podmiot wydający nagrody zobowiązany jest wystawić Uczestnikom programu motywacyjnego, będącym osobami fizycznymi, nieprowadzącymi działalności gospodarczej, którzy z tytułu uczestnictwa w programie motywacyjnym otrzymali zgodnie z zasadami opisanymi w stanie faktycznym, nagrody pieniężne lub rzeczowe, PIT-8C zgodnie z art. 41 ust. 4 oraz art. 42a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
Nagrody/premie otrzymywane przez klientów w ramach akcji promocyjnych stanowią dla klientów Spółki przychód, który należy zakwalifikować do przychodu z innych źródeł, o którym mowa w art. 20 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym na ogólnych zasadach, przy zastosowaniu skali podatkowej. Na Spółce dokonującej
Czy w zakresie wypłaty nagród z tytułu uczestnictwa w programie i udziału w sprzedaży premiowej będzie miało zastosowanie zwolnienie od podatku dochodowego od osób fizycznych wyrażone w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 51 poz. 307 z 2010 r.) i czy w związku z tym X będzie zwolniony z obowiązków płatnika w zakresie rozliczania
Czy upust wypłacany przez serwis internetowy konsumentom dokonującym zakupów towarów lub usług, stanowiący premię za dokonanie konkretnego zakupu należy traktować jako przychody, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych czyli jako nagrody związane ze sprzedażą premiową?
Jak należy zakwalifkować przychody pracownków przedsiębiorcy uczestniczącego w promocji polegające na przyznaniu im wycieczek zagranicznych przez organizatora promocji?
1. Czy konieczne jest wystawienie pisemnej informacji o otrzymanej nagrodzie dla uczestnika sprzedaży premiowej po zakończeniu roku podatkowego?2. Czy wartość nagród wydawanych nabywcom, również tym, którzy nie są bezpośrednimi kontrahentami, w ramach sprzedaży premiowej będzie stanowić koszt uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP?