Prawo do pełnego obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją inwestycji, prawo do dokonania korekty deklaracji i ewidencji (plików JPK_V7M) zwiększającej podatek naliczony z tytułu wydatków inwestycyjnych i bieżących, niepodleganie opodatkowaniu dofinansowania otrzymanego na realizację inwestycji.
Wyłączenie z opodatkowania VAT na podstawie art. 6 pkt 1 ustawy, wniesienia aportem Inwestycji do Spółki, uznanie aportu Inwestycji do Spółki za czynność podlegającą opodatkowaniu VAT, niekorzystającą ze zwolnienia z opodatkowania VAT, określenie podstawy opodatkowania VAT dla czynności wniesienia aportem Inwestycji do Spółki, prawo do dokonania jednorazowej korekty zwiększającej polegającej na odliczeniu
Opodatkowanie i sposób rozliczenia aportu nakładów na inwestycję w zakresie infrastruktury wodociągowej.
Prawo do odliczenia całości kwot podatku naliczonego wynikającego z faktur związanych z zakupem towarów i usług niezbędnych do realizacji zadania. Sposób dokonania korekty. Nieuznanie za podstawę opodatkowania otrzymanych środków z Programu.
Konsekwencje podatkowe wniesienia w drodze aportu Infrastruktury do Spółki.
Czy przelewy (sprzedaż) wierzytelności do SPV w ramach transakcji Sekurytyzacji będą wykonane w ramach usługi świadczonej przez SPV na rzecz Państwa podlegającej zwolnieniu z podatku VAT, czy Państwo będą podatnikiem w odniesieniu do usługi sekurytyzacyjnej świadczonej przez SPV na rzecz Państwa i w konsekwencji, czy Państwo będą zobowiązani do rozpoznania tej transakcji, jako importu usług dla celów
Czy przelewy (sprzedaż) wierzytelności przez Państwa do SPV w ramach transakcji Sekurytyzacji będą wykonane w ramach usługi świadczonej przez SPV na rzecz Państwa podlegającej zwolnieniu z podatku VAT, zy Państwo będą podatnikiem w odniesieniu do usługi sekurytyzacyjnej świadczonej przez SPV na rzecz Państwa i w konsekwencji, czy Państwo będą zobowiązani do rozpoznania tej transakcji, jako importu
Czy przelewy wierzytelności dokonywane przez Spółkę do SPV stanowią usługę sekurytyzacji świadczoną przez SPV i czy Spółka będzie miała obowiązek rozpoznać import usług podlegających zwolnieniu z podatku VAT, czy podstawą opodatkowania usługi świadczonej przez SPV na rzecz Spółki w ramach Programu będzie Wynagrodzenie SPV, czy obowiązek podatkowy importu usługi powstanie z chwilą obciążenia rachunku
Uznanie aportu majątku Inwestycji za czynność podlegającą opodatkowaniu, niekorzystającą ze zwolnienia; ustalenie podstawy opodatkowania z tytułu wniesienia wkładu niepieniężnego do Spółki oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków na realizację Inwestycji.
Sposób rozliczenia aportu infrastruktury, która powstanie w ramach Inwestycji.
Nieuznania Gminy za podatnika VAT, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy, w związku z realizacją inwestycji pn. „(…)”; brak podlegania opodatkowaniu podatkiem VAT dofinansowania otrzymanego w związku z realizacją ww. inwestycji z Polskiego Ładu oraz Programu; brak prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego z faktur VAT otrzymanych od dostawców/usługodawców w związku z realizacją ww. inwestycji; brak
Niepodleganie opodatkowaniu podatkiem VAT otrzymanego dofinansowania na realizację zadania inwestycyjnego. Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków na realizację zadania inwestycyjnego. Prawo do odliczenia 100% podatku naliczonego od wydatków na realizację zadania. Sposób dokonania odliczenia podatku naliczonego od wydatków na budowę infrastruktury wodociągowej związanej z realizacją zadania
Sposób rozliczenia aportu infrastruktury, która powstanie w ramach Inwestycji.
Czy sprzedaż Wierzytelności przez Spółkę na(SP) w ramach Sekurytyzacji na powinna być traktowana jako świadczenie kompleksowej usługi sekurytyzacji przez SPV podlegającej zwolnieniu z podatku VAT; czy Spółka będzie podatnikiem w odniesieniu do usługi sekurytyzacyjnej i czy będzie zobowiązana do rozpoznania tej transakcji jako importu usług dla celów podatku VAT w Polsce; czy dla Spółki podstawą opodatkowania
Czy przelewy (sprzedaż) Wierzytelności do SPV w ramach Sekurytyzacji będą wykonane w ramach usługi świadczonej przez SPV podlegającej zwolnieniu z podatku VAT, rozpoznania tej transakcji jako importu usług; ustalenia podstawy opodatkowania; opodatkowania usługi w zakresie administrowania Wierzytelnościami zbytymi do SPV; prawa do obniżenia kwoty podatku należnego VAT o kwotę podatku naliczonego z tytułu
Zaliczenie do podstawy opodatkowania dla świadczonych przez gminę usług na rzecz mieszkańców wyłącznie otrzymanego od mieszkańców wynagrodzenia przewidzianego w umowach, pomniejszonego o kwotę podatku należnego, zaliczenie do podstawy opodatkowania dla świadczonych przez gminę usług na rzecz mieszkańców kwoty otrzymanego od mieszkańców wynagrodzenia przewidzianego w umowach oraz kwoty otrzymanego dofinansowania
Podatkowe skutki wniesienia aportu przez Gminę do spółki (art. 6 pkt 1, podleganie opodatkowaniu, podstawa opodatkowania, pełne prawo do odliczenia).
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków finansowanych z subwencji (...) oraz podatku naliczonego dotyczącego kosztów pośrednich, nieuwzględniania subwencji od (...) w liczniku prewspółczynnika oraz prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego z zastosowaniem indywidualnego Prewspółczynnika.
Sposób rozliczenia aportu infrastruktury, która powstanie w ramach Inwestycji.
Określenie podstawy opodatkowania dla usług świadczonych przez Gminę na rzecz mieszkańców w ramach realizowanego projektu.
Podleganie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług otrzymanych przez Gminę wpłat od mieszkańców za świadczone przez Gminę na ich rzecz usługi, - stawka podatku dla świadczenia Gminy na rzecz mieszkańców, - określenie podstawy opodatkowania dla świadczenia Gminy na rzecz mieszkańców, - uznanie otrzymywanych przez Gminę wpłat od mieszkańców za zaliczki podlegające opodatkowaniu w momencie otrzymania
Podatek od towarów i usług w zakresie zaliczenia do podstawy opodatkowania wyłącznie wynagrodzeń otrzymanych od Mieszkańców z tytułu świadczenia przez Gminę na rzecz Mieszkańców Usług; zaliczenia do podstawy opodatkowania wynagrodzeń otrzymanych od Mieszkańców oraz kwoty otrzymanego dofinansowania z tytułu świadczenia przez Gminę na rzecz Mieszkańców Usług i wyliczenia metodą „w stu” oraz brak zastosowania
Opodatkowanie usług świadczonych przez Wnioskodawcę; - ustalenie czy podstawą opodatkowania dla świadczonych usług jest wyłącznie kwota wynagrodzenia ustalona w umowach pomniejszona o kwotę podatku należnego; - ustalenie czy podstawą opodatkowania dla świadczonych usług jest kwota dofinansowania oraz kwota wynagrodzenia otrzymywanego od Zainteresowanych, pomniejszone o kwotę podatku należnego;