Uznanie, że świadczona przez Gminę usługa dzierżawy majątku powstałego w ramach realizacji Inwestycji na rzecz Spółki na podstawie odpłatnej umowy dzierżawy stanowić będzie czynność podlegającą opodatkowaniu VAT, niekorzystającą ze zwolnienia z opodatkowania VAT. Uznanie, że Gminie przysługiwać będzie pełne prawo do odliczenia całości podatku VAT naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących ponoszone
Opodatkowanie podatkiem VAT świadczonych odpłatnie usług odprowadzania ścieków na rzecz Odbiorców zewnętrznych oraz prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego od Wydatków inwestycyjnych związanych z infrastrukturą kanalizacyjną, realizowaną w ramach Inwestycji, która służy/będzie służyć Gminie do świadczenia odpłatnych usług odprowadzania ścieków na rzecz Odbiorców zewnętrznych.
Kwalifikacja do kosztów uzyskania przychodów oraz momentu zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na inwestycję drogową.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT związanego z realizacją przedsięwzięcia w zakresie budowy infrastruktury technicznej.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT od zakupów towarów i usług nabywanych w związku z wybudowaniem infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej (kanały teletechniczne) w ramach Projektów.
Brak prawa do zwolnienia z podatku VAT przy sprzedaży działki (art. 43 ust. 1 pkt 9)
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów kosztów realizacji infrastruktury drogowej
Brak prawa do odliczenia VAT naliczonego związanego z nabyciem towarów i usług na potrzeby realizacji projektu.
Opodatkowanie podatkiem VAT odpłatnych usług dostarczania wody na rzecz Odbiorców zewnętrznych i prawa do pełnego odliczenia podatku VAT naliczonego, wykazanego na fakturach dokumentujących wydatki inwestycyjne i bieżące.
Opodatkowanie czynności wniesienia aportu, braku możliwości zastosowania zwolnienia od podatku dla tej czynności, prawa do odliczenia podatku od wydatków związanych z budowaną Infrastrukturą w ramach Inwestycji oraz sposobu realizacji prawa do odliczenia.
Przeniesienie części kosztów budowy Infrastruktury Technicznej nie będzie stanowić czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Brak obowiązku udokumentowania tych rozliczeń fakturą. Prawo do odliczenia podatku naliczonego, wynikającego z faktur dokumentujących wydatki poniesione na realizację Infrastruktury Technicznej.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków na Infrastrukturę techniczną oraz sposób dokonania odliczenia podatku VAT.
Brak możliwości odliczenia podatku od towarów i usług od wydatków związanych z realizacją przedsięwzięcia w zakresie budowy infrastruktury technicznej.
Uznanie nieodpłatnego przekazania przez Państwa na rzecz Podmiotów trzecich Infrastruktury wybudowanej na gruntach Podmiotów trzecich za czynność niepodlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT, uznanie częściowo odpłatnego przekazania przez Państwa na rzecz Podmiotów trzecich Infrastruktury wybudowanej na gruntach Podmiotów trzecich za czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT, uznania nieodpłatnego
Ustalenie, czy realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej lub solarnej stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej w rozumieniu w art. 15c ust. 8 i 10 ustawy o CIT, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca zgodnie z art. 15c ust. 8 ustawy o CIT jest uprawniony przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego do nieuwzględniania kosztów finansowania dłużnego
Dotyczy ustalenia, czy realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej lub solarnej stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej w rozumieniu w art. 15c ust. 8 i 10 ustawy o CIT, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca zgodnie z art. 15c ust. 8 ustawy o CIT jest uprawniony przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego do nieuwzględniania kosztów finansowania
Czy w opisanym stanie faktycznym oraz zdarzeniu przyszłym realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej lub solarnej stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej w rozumieniu w art. 15c ust. 8 i 10 ustawy o CIT, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca zgodnie z art. 15c ust. 8 ustawy o CIT jest uprawniony przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego do
Ustalenie, realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej lub solarnej stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej w rozumieniu w art. 15c ust. 8 i 10 ustawy o CIT, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca zgodnie z art. 15c ust. 8 ustawy o CIT jest uprawniony przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego do nieuwzględniania kosztów finansowania dłużnego
Czy realizowana przez Spółkę rozbudowa, przebudowa (…), finansowana w ramach programu emisji obligacji, stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. 2. Czy koszty finansowania dłużnego, stanowią koszty finansowania dłużnego wykorzystywane do sfinansowania długoterminowego projektu z zakresu infrastruktury
brak prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony oraz uzyskania zwrotu podatku VAT w związku z realizacją projektu „…”
prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego od wydatków na Infrastrukturę techniczną
Brak prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacja zadania.