Czy w związku z nieodpłatnym przekazaniem majątku Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, po jej ewentualnej likwidacji, na własność Gminy Miasto wystąpi obowiązek zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych po stronie Wnioskodawcy, a wymieniona Spółka jako płatnik będzie miała obowiązek ten podatek naliczyć i odprowadzić na rachunek organu podatkowego?
czy nieodpłatne przekazanie gruntów przez Spółkę X na rzecz Gminy spowoduje obowiązek zapłaty podatku dochodowego po stronie Gminy
Podatek od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 15 ustawy o podatku od towarów i usług prowizji uzyskanej od A.
Czy dla powyższych transakcji zawartych ze Spółką z o.o. Gmina ma obowiązek sporządzenia dokumentacji podatkowej, o której mowa w art. 9a ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy Gmina od odszkodowania ma obowiązek zapłacić podatek dochodowy od osób prawnych?
w zakresie ustalenia, czy spółka jako płatnik podatku dochodowego jest zobowiązana do pobrania i zapłaty zryczałtowanego podatku dochodowego w wysokości 19 % od wypłaconej Gminie dywidendy oraz do sporządzenia w związku z tym informacji CIT-7.
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania jednostki za odrębnego od Powiatu podatnika podatku od towarów i usług oraz możliwości wyrejestrowania z rejestru podatników.
Zasiedzenie gospodarstwa rolnego po dziadku (brak możliwości skorzystania z art. 4a oraz art. 4 ust. 1 pkt 8, dopiero art. 4 ust. 1 pkt 1 znajduje zastosowanie)
Możliwość zastosowania podmiotowego zwolnienia Wnioskodawcy świadczącego usługi geodezji (bez doradztwa)
Powiat i jego jednostki budżetowa jako odrębni podatnicy podatku VAT.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostki budżetowej Gminy za odrębnego od Gminy podatnika VAT, a także zaklasyfikowania wykonywanych czynności za czynności wykonywane przez Gminę.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.
Uznanie jednostek budżetowych Gminy za odrębnych podatników oraz rozliczanie czynności wykonywanych przez jednostki łącznie z czynnościami Gminy. Limity określone w ustawie zwolnienia podmiotowego i ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.