Wyłączenie z opodatkowania czynności przeniesienia składników majątkowych z samorządowego zakładu budżetowego do Gminy oraz wyłączenia z opodatkowania przeniesienia z Gminy do Spółki składników mienia w wyniku planowanego przekształcenia zakładu budżetowego.
W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów podatkowych odpisów amortyzacyjnych od: &-składników przedsiębiorstwa, które Gmina przed likwidacją oddała nieodpłatnie zakładowi budżetowemu w trwały zarząd, &-składników majątkowych (środków trwałych), które zakład budżetowy uprzednio wytworzył, nabył z własnych środków, &-środków trwałych, które Gmina przekazała zakładowi budżetowemu nieodpłatnie.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego i korygowania faktur w związku z przekształceniem zakładu komunalnego w spółkę prawa handlowego
Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów odpisy amortyzacyjne od składników majątku wniesionych aportem do Spółki przez Gminę, które zostały nabyte ze środków własnych zlikwidowanego Zakładu i zostały w tym Zakładzie całkowicie umorzone?
Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów odpisy amortyzacyjne od składników majątku wniesionych aportem do Spółki przez Gminę, które zlikwidowany Zakład otrzymał od Gminy nieodpłatnie, i które w tym Zakładzie były już całkowicie umorzone?
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych stanowiących mienie przekształcanego zakładu budżetowego.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie amortyzacji podatkowej środków trwałych w części dotyczącej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawych sfinansowanych ze środków własnych przekształcanego zakładu budżetowego oraz w części dotyczącej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawych sfinansowanych, które zakład budżetowy otrzymał od gminy w trwały zarząd.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie amortyzacji środków trwałych stanowiących mienie przekształcanego zakładu budżetowego.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów pełnej wartości odpisów amortyzacyjnych.
Czy Spółka ma możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów odpisów amortyzacyjnych, od środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wniesionych przez gminę do spółki na pokrycie kapitału zakładowego w związku z likwidacją i przekształceniem zakładu w spółkę niezależnie od tego czy środki te oraz wartości niematerialne i prawne otrzymała odpłatnie, nieodpłatnie czy też zakupiła
w zakresie ustalenia wartości początkowej środków trwałych nabytych w związku z przekształceniem zakładu budżetowego w Spółkę kapitałową zgodnie z art. 16g ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
w zakresie ustalenia czy Spółka ma prawo w 2009 r. do tzw. przyśpieszonej amortyzacji o której mowa w art. 16k ust. 7-12 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
w zakresie ustalenia czy Spółka ma prawo w 2009 r. do tzw. przyśpieszonej amortyzacji o której mowa w art. 16k ust. 7-12 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
w zakresie ustalenia wartości początkowej środków trwałych nabytych w związku z przekształceniem zakładu budżetowego w spółkę kapitałową zgodnie z art. 16g ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
w zakresie ustalenia, czy środki trwałe, o wartości początkowej do 3.500 zł mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów w miesiącu oddania ich do używania przez Spółkę
w zakresie ustalenia, czy Spółka jest obowiązana kontynuować odpisy amortyzacyjne na takich zasadach jakie stosował zakład budżetowy
w zakresie ustalenia, czy środki trwałe, o wartości początkowej do 3.500 zł mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów w miesiącu oddania ich do używania przez Spółkę
w zakresie ustalenia czy Spółka jest obowiązana kontynuować odpisy amortyzacyjne na takich zasadach jakie stosował zakład budżetowy
w zakresie ustalenia wartości początkowej przedsiębiorstwa nabytego w związku z przekształceniem zakładu budżetowego w spółkę kapitałową zgodnie z art. 16g ust. 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
w zakresie ustalenia wartości początkowej przedsiębiorstwa nabytego w związku z przekształceniem zakładu budżetowego w spółkę kapitałową zgodnie z art. 16g ust. 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
W jaki sposób w przypadku przekształcenia samorządowego zakładu budżetowego w spółkę z o.o. należy określić wartość początkową środków trwałych samorządowego zakładu budżetowego, wnoszonych aportem do spółki z o.o., czy przyjąć w spółce wartości z wyceny, czy też wartości wynikające z ksiąg zakładu budżetowego, a może prowadzić oddzielne ewidencje na potrzeby podatkowe (ewidencja wynikająca z ksiąg
Czy w związku z pełną sukcesją praw i obowiązków możliwe będzie w Spółce odliczanie strat w podatku dochodowym od osób prawnych z lat ubiegłych?
Czy zasadne jest amortyzowanie podatkowe w Spółce przyjętych aportem środków trwałych po zlikwidowanym zakładzie budżetowym, sfinansowanych z przychodów własnych przekształconego zakładu budżetowego, w wartości wynikającej z ksiąg rachunkowych tego zakładu?
Czy przekształcenie Zakładu budżetowego w spółkę z o.o. na podstawie art. 22 i 23 ustawy o gospodarce komunalnej oraz art. 16 ust. 5 ustawy o finansach publicznych prowadzi do pełnej sukcesji podatkowej i w związku z tym, zastosowanie znajdą przepisy art. 16g ust. 9 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?