Podatnik ma prawo do elektronicznego przechowywania dokumentów sprzedażowych i zakupowych zgodnie z procedurą, która zapewnia ich autentyczność, integralność i czytelność, a także umożliwia dostęp organom skarbowym. Prawo do odliczenia VAT naliczonego na podstawie tak przechowywanych dokumentów jest zachowane.
Podatnik może przechowywać faktury zakupu wyłącznie w formie elektronicznej i niszczyć oryginały papierowe, zachowując prawo do odliczenia podatku naliczonego, o ile zapewniona jest autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelność faktur oraz spełnione są wymogi wynikające z ustawy o VAT. Procedura musi obejmować kontrole biznesowe gwarantujące wiarygodność danych.
Archiwizowanie dokumentów oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego wykazanego na fakturach archiwizowanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Podatek od towarów i usług w zakresie zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania przy zastosowaniu kasy rejestrującej sprzedaży, możliwości przesyłania klientowi faktury w formie elektronicznej oraz przechowywania dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej.
Możliwość przechowywania przez Spółkę wyłącznie w formie elektronicznej Dokumentów potwierdzających nabycie towarów i usług, dotyczących Jej własnych rozliczeń oraz zachowanie prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z ww. Dokumentów, jeżeli będą one przechowywane wyłącznie w formie elektronicznej.