Czy koszty zakupu przekąsek z automatów, rozumiane jako odpowiednie wartości brutto (tj. z podatkiem VAT) z faktur dokumentujących te zakupy, podlegają zaliczeniu przez Wnioskodawców do kosztów uzyskania przychodów stosownie do treści 22 ust. 1 oraz art. 23 ust. 1 pkt 43 lit. a) tiret drugie ustawy o PIT - w tej części, która przypada na Wnioskodawców, czyli proporcjonalnie do wysokości posiadanego
W opisanym we wniosku stanie faktycznym uznać należy, że wymienione wydatki są związane z organizacją spotkań, dotyczącym funkcjonowania Spółki i nie wiążą się z konkretnym przychodem. Stanowią bowiem jedynie zwyczajowy poczęstunek należący do powszechnie obowiązujących kanonów kultury mających wpływ na atmosferę spotkania i nie mających charakteru okazałości.
Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia czy w odniesieniu do wydatków poniesionych na zakup artykułów spożywczych na rzecz pracowników i klientów oraz upominków dla osób odchodzących na emeryturę, bądź rentę a także wieńców pogrzebowych przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego oraz w zakresie obowiązku udokumentowania tych czynności fakturą wewnętrzną w celu naliczenia podatku
Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia czy w odniesieniu do wydatków poniesionych na zakup artykułów spożywczych na rzecz pracowników i klientów oraz upominków dla osób odchodzących na emeryturę, bądź rentę a także wieńców pogrzebowych przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego oraz w zakresie obowiązku udokumentowania tych czynności fakturą wewnętrzną w celu naliczenia podatku
Czy wydatki (wynajem sali, zakup słodyczy, usługa gastronomiczna) ponoszone przez Wnioskodawcę na organizację imprezy integracyjnej mającej na celu poprawę komunikacji wewnętrznej i motywacji do pracy poprzez zintegrowanie pracowników z firmą stanowiącą dla Spółki koszt uzyskania przychodów?
Czy wydatki związane z zakupem artykułów spożywczych dla kontrahentów (kawa, herbata, napoje, słodycze, cukier) będą stanowić dla Spółki koszt uzyskania przychodów?
Czy wydatki związane z zakupem usług cateringowych ponoszonych w siedzibie firmy na rzecz kontrahentów i pracowników wydatkowanych w związku z negocjacjami dotyczącymi sprzedaży produktów?