Czy opisane wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku zawarciem umowy współpracy z Fundacją, stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
W zakresie ustalenia, czy ujęte w rocznej opłacie abonamentowej, uiszczanej przez Wnioskodawcę, wynagrodzenie za prawo do wykorzystywania logo IB w materiałach promocyjnych i informacyjnych będzie podlegać opodatkowaniu w Polsce podatkiem u źródła, stosownie do art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT.
Obowiązek opodatkowania czynności polegającej na otrzymaniu darowizny w sytuacji gdy z umowy lub regulaminu wynika obowiązek do umieszczenia logo na przedmiotach otrzymanych od podmiotów będących organizacjami pożytku publicznego lub do poinformowania o zostaniu obdarowanym przez darczyńcę w inny sposób.
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na: 1. zakup kart przedpłaconych,2. organizację spotkań szkoleniowo-integracyjnych dla pracowników i menadżerów,3. organizację spotkań związanych z obchodami długotrwałej współpracy z danym kontrahentem, w których uczestniczą pracownicy i kontrahenci,4. organizację spotkań dla managementu,5. organizację spotkań z okazji jubileuszu zatrudnienia
Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.
Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.
Nieodpłatne przekazanie klientom upominków opatrzonych logo firmy dostawa towarów.
Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).
Czy zakup regałów/gablot o jednostkowej cenie do 3.500 zł oznakowanych logo Spółki-dystrybutora narzędzi i urządzeń dla instalatorów, wstawionych do placówek handlowych klientów (hurtowni, sieci handlowych) w celu ekspozycji dostarczanych im narzędzi (tylko towarów Spółki) jest reklamą publiczną nielimitowaną i jednorazowo kosztem uzyskania przychodów?