Możliwość archiwizowania dokumentów firmy (faktur) wyłącznie w formie elektronicznej oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego zawartego na fakturach przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej, przy spełnieniu ogólnych warunków uprawniających do zastosowania odliczenia.
Możliwość archiwizowania dokumentów firmy (faktur) wyłącznie w formie elektronicznej oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego zawartego na fakturach przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej, przy spełnieniu ogólnych warunków uprawniających do zastosowania odliczenia.
Przechowywanie otrzymywanych w formie papierowej faktur dokumentujących zakup towarów do aptek oraz faktur dokumentujących zakupy inne niż zakup towarów do aptek wyłącznie w formie elektronicznej oraz prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, wynikającego z tych faktur.
Możliwość archiwizowania i przechowywania dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej, w związku z czym Spółce będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego, przy założeniu spełnienia ogólnych warunków prawa do odliczenia.
Prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie towarów i usług, otrzymanych w formie papierowej, a archiwizowanych i przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego na dokumentach potwierdzających wydatki służbowe, w przypadku przechowywania tych dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej, gdy spełnione zostaną zasadnicze warunki do odliczenia podatku VAT.
W jaki sposób należy rozliczyć zwrot nadpłaconych składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy zwróconych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych?