Spełnienie warunków objęcia procedurą zawieszenia poboru akcyzy Produktów znajdujących się w przesyłce, dla której sporządzony został dokument e-AD z błędnymi informacjami.
Obowiązek stosowania dokumentu e-SAD dla przemieszczeń poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy.
Brak możliwości zastosowania stawki 0 zł dla wyrobów akcyzowych o kodzie CN 2710 12 25, nabywanych wewnątrzwspólnotowo poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy, przeznaczonych do sprzedaży detalicznej na terytorium kraju
Możliwość prowadzenia działalności gospodarczej jako podmiot zużywający w zakresie olejów smarowych zwolnionych od akcyzy oraz warunków jakie należy spełnić dla zastosowania zwolnienia od akcyzy tych olejów
Obowiązek przemieszczania poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy nabywanych wewnątrzwspólnotowo wyrobów, zawierających całkowicie skażony alkohol etylowy, na podstawie elektronicznego uproszczonego dokumentu administracyjnego e-SAD
Sposób zakończenia przemieszczania wyrobów akcyzowych w ramach nabycia wewnątrzwspólnotowego poza Systemem oraz określenie stawki opodatkowania akcyzą
Uznanie, że przemieszczenia wyrobów akcyzowych w opakowaniach jednostkowych, poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy, nie powinny odbywać się na podstawie dokumentu e-SAD lub dokumentu zastępującego e-SAD.
Konieczność ujmowania w elektronicznym administracyjnym dokumencie (e-AD) ilości dodatków przemieszczanych wraz z paliwami silnikowymi objętymi procedurą zawieszenia poboru akcyzy
Opodatkowanie podatkiem VAT olejów smarowych przemieszczanych z terytorium Niemiec na statki morskie w Polsce.
Obowiązki związane z dostawą olejów smarowych oznaczonych kodami CN 2710 19 71-99 oraz preparatów smarowych klasyfikowanych do pozycji CN 3403, na statki morskie, stanowiących niezbędne zaopatrzenie tych statków
opodatkowanie VAT przemieszczenia olejów smarowych objętych procedurą celną wywozu z terytorium Niemiec na pokład statków morskich
rozpoznanie wewnątrzwspólnotowego nabycia olejów smarowych objętych procedurą celną wywozu z terytorium Niemiec na pokład statków morskich
Brak opodatkowania na terytorium kraju transakcji związanych z przemieszczeniem towarów z Niemiec do magazynu w Polsce oraz rozpoznanie i opodatkowanie na terytorium kraju transakcji związanych z przemieszczeniem towarów z Polski do magazynu w Niemczech jako WDT i eksportu.
1. Czy datą zawieszenia eksploatacji jest data faktycznego wyłączenia automatu potwierdzona wpisem w księdze kontroli eksploatacji automatu, czy też data wskazana w poz. 51 zgłoszenia zawieszenia eksploatacji automatu (GL-2)? 2. W którym dniu ustaje obowiązek opłaty podatku od gier dla automatów o niskich wygranych, tj. w dacie faktycznego wyłączenia automatu z eksploatacji potwierdzonego wpisem do
1. Czy datą uruchomienia automatu jest data faktycznego włączenia automatu do eksploatacji potwierdzona wpisem w księdze kontroli eksploatacji automatu, czy też data wykazana w poz. 40 zgłoszenia przemieszczenia automatu (GL-2)? 2. W którym dniu powstaje obowiązek podatku od gier dla automatów o niskich wygranych, tj. w dacie faktycznego włączenia automatu do eksploatacji, potwierdzonego wpisem do