Podatnik ma prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia usług doradztwa finansowego, jeśli usługi te są bezpośrednio związane z działalnością opodatkowaną, co wymaga każdorazowej oceny związków funkcjonalnych z przychodami z tej działalności.
Dofinansowanie wycieczek integracyjnych z ZFŚS nie stanowi dla uczestników przysporzenia finansowego nieodpłatnego, a tym samym nie generuje obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą o PIT, ponieważ świadczenie takie ma charakter ogólnodostępny i nieprzypisany indywidualnie.
Dofinansowanie wycieczek i spotkań integracyjnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych nie stanowi przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, gdyż jego celem jest integracja pracowników, a nie osobista korzyść finansowa odbiorców świadczenia.
Dofinansowanie wycieczki ze środków ZFŚS, jako świadczenie organizowane w interesie pracodawcy, nie stanowi dla pracowników przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, w rozumieniu art. 12 ustawy PIT. W konsekwencji, brak jest obowiązku nałożenia na płatnika obowiązku pobrania zaliczki na ten podatek.
Dofinansowanie wyjazdu rekreacyjno-sportowego z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych nie stanowi przychodu podatkowego dla uczestników, gdy głównym celem jest integracja pracowników. Nie występuje przysporzenie majątkowe, ergo brak podstaw do opodatkowania.
Dofinansowanie wyjazdu integracyjnego z ZFŚS nie stanowi przychodu podatkowego dla pracowników i emerytów w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy o PIT, wobec czego na wnioskodawcy nie ciążą obowiązki płatnika w zakresie poboru zaliczki na podatek dochodowy.
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem wycieczki ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Obowiązki płatnika w związku z finansowaniem z ZFŚS spotkań/imprez integracyjnych.
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych zagranicznej wycieczki integracyjnej dla pracowników, emerytów i rencistów.
Obowiązek płatnika w związku z przekazywaniem świadczenia emerytom i rencistom.
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem imprezy i wycieczki integracyjnej oraz biletów wstępu i karnetów pracownikom, emerytom i rencistom.
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem imprezy i wycieczki integracyjnej oraz biletów wstępu i karnetów pracownikom, emerytom i rencistom.
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem imprezy i wycieczki integracyjnej oraz biletów i karnetów pracownikom, emerytom i rencistom.
Dotyczy ustalenia, czy: - koszt nabycia łodzi (odpisy amortyzacyjne od wartości początkowej środka trwałego), ubezpieczenie, wyposażenie, koszty eksploatacyjne, opłaty portowe, naprawy serwisowe i utrzymaniowe, w całości lub w jakiejś części, będą stanowić koszty uzyskania przychodu z działalności Spółki, w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT w związku z planowanym wykorzystaniem łodzi na organizowanie
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem z ZFŚS do wycieczki dla pracowników, emerytów i rencistów.
• Możliwości i moment zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych przez Spółkę na organizację wskazanych we wniosku spotkań integracyjno-szkoleniowych związanych z uczestnictwem w tych spotkaniach: pracowników oraz byłych pracowników (emerytów) oraz kontrahentów, polityków, dziennikarzy.
W zakresie obowiązków płatnika z tytułu dofinansowania w części kosztów wycieczki zagranicznej pracownikom, rencistom i emerytom z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie określenia wartości początkowej wartości niematerialnej i prawnej