Brak uznania usług letniego i zimowego utrzymania dróg w całości za świadczenie kompleksowe. Ustalenie momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług zimowego utrzymania dróg.
Brak opodatkowania rozliczeń pomiędzy partnerami konsorcjum i czynności wniesienia wkładu rzeczowego w postaci sprzętu niezbędnego do realizacji zadania oraz brak obowiązku wystawiania faktur.
Sposób opodatkowania świadczonych usług dotyczących całorocznego kompleksowego utrzymania drogi krajowej.
W zakresie stawki podatku VAT dla usług Pełnienia dyżurów zimowego utrzymania dróg
Gmina nie ma prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, wynikającą z faktur dokumentujących zakup towarów i usług służących realizacji przedmiotowej inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej w ramach programu PROW 2014-2020.
Stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej, iż usługi w zakresie zimowego utrzymania autostrady, utrzymania zieleni przydrożnej oraz czyszczenia i sprzątania pasa drogowego opodatkowane są 8% stawką podatku VAT, a ewentualne roboty budowlane w zakresie likwidacji awarii spowodowanej zdarzeniami drogowymi również opodatkowane są stawką VAT 8% należało uznać
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania świadczonej przez Wnioskodawcę usługi za usługę o charakterze ciągłym oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego.
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania świadczonej przez Wnioskodawcę usługi za usługę o charakterze ciągłym oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego.
Czy Wnioskodawca ma prawo do pełnego odliczenia podatku VAT naliczonego od wydatków opisanych w pkt 1 - 6 (utrzymanie, budowa infrastruktury drogowej) w stanie faktycznym niniejszego wniosku?
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych usług kompleksowego utrzymania autostrad.
Opodatkowanie stawką 23% świadczonych usług kompleksowego utrzymania dróg
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych usług kompleksowego utrzymania dróg.
Czy z uwagi na fakt, iż wszystkie usługi będące przedmiotem zamówienia stanowią de facto jedną usługę złożoną (kompleksową) utrzymania dróg wg określonych parametrów zastosowanie stawki podatkowej 23% należy uznać za prawidłowe?
zastosowanie 8% stawki dla usług kompleksowego - zimowego i letniego - utrzymania autostrady
zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 8 % w stosunku do świadczonych usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg
Przy świadczeniu ww. usług objętych Zamówieniem w ramach kompleksowego utrzymania autostrady, usługi te stanowić będą zbiór usług i winny być opodatkowane odrębnie, z zastosowaniem właściwych dla nich stawek podatku VAT.
dotyczy stawki podatku od towarów i usług przy świadczeniu usług remontu dróg leśnych.
Czy na w/w roboty remontowe można zastosować 7% stawkę podatku od towarów i usług na podstawie art. 146 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług, traktując roboty drogowe jako roboty związane z infrastrukturą towarzyszącą budownictwu mieszkaniowemu?
Jaką stawkę VAT należy zastosować do usług polegających na frezowaniu pni po drzewach przydrożnych?
Czy remont drogi leśnej nie wyłączonej z obszaru lasu jest opodatkowany stawką Vat 3%?
dotyczy wysokości stawek podatku od towarów i usług w odniesieniu do: 1) utrzymania dróg leśnych, 2) robót budowlanych dotyczących inwestycji w zakresie przebudowy i remontów dróg leśnych.