Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania bezpłatnych degustacji wyrobów Spółki.
Opodatkowanie czynności nieodpłatnego wydania towarów o jednostkowym koszcie wytworzenia (lub cenie nabycia) nieprzekraczającym 10 zł netto, w stanie prawnym obowiązującym do dnia 31 marca 2013 r.
Opodatkowanie czynności nieodpłatnego wydania towarów o jednostkowym koszcie wytworzenia (lub cenie nabycia) nieprzekraczającym 10 zł netto, w stanie prawnym obowiązującym od dnia 1 kwietnia 2013 r.
Jeżeli zarówno produkty jak i towary handlowe Wnioskodawcy przekazywane są kontrahentom (przedstawicielom handlowym) w niewielkich ilościach, w celach degustacji i o ile przekazywane ilości nie pokrywają ich potencjalnego zapotrzebowania na dane towary, eliminując lub ograniczając potrzebę dokonania zakupów tych towarów, a jedynie stanowią zapoznanie potencjalnego klienta z ich jakością, to takie przekazania
Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
Czy nieodpłatne przekazanie potencjalnemu klientowi kilku sztuk produktów w celu uzyskania zamówienia za ten towar i współpracy z klientem stanowi czynność opodatkowaną w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług?
Dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie towarów i usług związanych z wysyłkami próbek towarów do kontrahentów zlokalizowanych w krajach Wspólnoty Europejskiej.
Czy przekazywane kontrahentowi (istniejącemu lub potencjalnemu) "kart kolorów" nici można zaliczyć do "próbki" w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy o podatku od towarów i usług ?
Pytanie dotyczy opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazania przez Spółkę w ramach usług w zakresie reklamy/ promocji produktów leczniczych materiałów w formie ulotek i upominków, a także produktów spożywczych dla swoich klientów.