Czy Spółka jest zobowiązana do sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy 2023 z tytułu zawarcia w tym roku umowy pożyczki, gdzie wartość faktycznie udostępnionego maksymalnie pożyczkobiorcy kapitału nie przekraczała w przeliczeniu równowartości 10 mln zł (innymi słowy, czy na potrzeby określania obowiązku dokumentacyjnego za rok podatkowy 2023 dla transakcji pożyczki przedstawionej
Dotyczy ustalenia, w jaki sposób Wnioskodawca powinien ustalić wartość transakcji kontrolowanej o charakterze jednorodnym w zakresie udzielonych pożyczek na potrzeby ustalenia swoich obowiązków dokumentacyjnych w zakresie dokumentacji cen transferowych, tj. ustalenia czy wartość tej transakcji przekracza w roku obrotowym obejmującym okres 1 październik 2019 r. – 30 wrzesień 2020 r. progi dokumentacyjne
Wnioskodawca zobowiązany jest do sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy PGK.
CIT - w zakresie ustalenia, czy dokumentacja cen transferowych z tytułu transakcji kontrolowanej z podmiotami powiązanymi powinna być sporządzana za rok podatkowy czy za rok obrotowy (art. 11k ust. 1).
CIT - w zakresie ustalenia, czy dokumentacja cen transferowych z tytułu transakcji kontrolowanej z podmiotami powiązanymi powinna być sporządzana za rok podatkowy czy za rok obrotowy (art. 11k ust. 1).
Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym Spółka skutecznie dokonała zmiany roku obrotowego (podatkowego) w związku z podjęciem uchwały o zmianie umowy spółki w zakresie roku obrotowego, złożeniem wniosku o zmianę wpisu w rejestrze przedsiębiorców KRS przed zakończeniem poprzedniego roku obrotowego, jak również planowanym zawiadomieniem naczelnika urzędu skarbowego o zmianie roku obrotowego
Spełnienie przesłanek z art. 11n pkt 1 lit. c updop do zwolnienia z obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych.
Spełnienie przesłanek z art. 11n pkt 1 lit. c updop do zwolnienia z obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych
Spełnienie przesłanek z art. 11n pkt 1 lit. c updop do zwolnienia z obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych
Brak obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych oraz brak obowiązku złożenia informacji TPR o cenach transferowych.
Zwolnienie z obowiązku sporządzania lokalnej dokumentacji cen transferowych.
Czy Spółka będzie miała możliwość odliczenia od podstawy opodatkowania, o której mowa w art. 24a ust. 4 w zw. z ust. 1 ustawy o CIT, dywidendy otrzymanej przez Spółkę od HoldCo w sytuacji gdy wypłacona dywidenda będzie korzystała ze zwolnienia od opodatkowania na podstawie przepisów, o których mowa w art. 20 ust. 3 ustawy o CIT?
Czy w sytuacji gdy dochód CypCo przypadający na Spółkę za okres, w którym Spółka posiadała nieprzerwanie przez okres dłuższy niż 30 dni swój udział w kapitale CypCo zostanie wypłacony na rzecz Spółki w formie dywidendy, a Spółka pomniejszy podstawę opodatkowania, o której mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT o dywidendę wypłaconą przez CypCo na rzecz Spółki zgodnie z art. 24 ust. 4 pkt 1 ustawy o CIT
dotyczy podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów odpisów amortyzacyjnych dokonywanych przez spółkę jawną w proporcji do posiadanego przez Wnioskodawcę udziału w zysku spółki komandytowo-akcyjnej, która posiada określony udział w zysku spółki jawnej oraz ustalenia wysokości kosztów uzyskania przychodów z tytułu zbycia przez spółkę jawną posiadanych
dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczania do kosztów uzyskania przychodów odpisów amortyzacyjnych dokonywanych od wartości niematerialnych i prawnych nabytych przez spółkę komandytowo-akcyjną przed uzyskaniem statusu podatnika podatku dochodowego oraz ustalenia kosztów uzyskania przychodów z tytułu zbycia certyfikatów inwestycyjnych po uzyskaniu przez spółkę komandytowo-akcyjną
W zakresie ustalenia czy Spółka cypryjska będzie zagraniczną spółką kontrolowaną w rozumieniu art. 24a ust. 3 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a w konsekwencji czy dochód Spółki cypryjskiej osiągnięty w danym roku podatkowym będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce i podatnikiem będzie Wnioskodawca?
Czy Wnioskodawca będzie miał prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania (tj. dochodu Spółki cypryjskiej będącej zagraniczną spółką kontrolowaną za dany rok podatkowy, obliczonego zgodnie z art. 24a ust. 6 Ustawy CIT) kwotę Dywidendy zaliczkowej jaka zostanie mu w wypłacona w trakcie trwania tego roku obrotowego (podatkowego) Spółki cypryjskiej?
W przypadku odpowiedzi pozytywnej na pytania nr 2, 3 i 4 oraz w sytuacji gdy Dywidenda roczna lub Dywidenda zaliczkowa jaką otrzymałby Wnioskodawca od Spółki cypryjskiej zostałaby powiększona o zakumulowane zyski Spółki cypryjskiej z poprzednich lat obrotowych, to czy Wnioskodawca będzie miał prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania (tj. dochodu Spółki cypryjskiej będącej zagraniczną spółką kontrolowaną
Czy Wnioskodawca będzie miał prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania tj. dochodu Spółki cypryjskiej będącej zagraniczną spółką kontrolowaną za dany rok podatkowy, obliczonego zgodnie z art. 24a ust. 6 Ustawy CIT kwotę Dywidendy rocznej za ten rok obrotowy (podatkowy) jaka zostanie mu wypłacona po zakończeniu tego roku obrotowego Spółki Cypryjskiej, a przed upływem terminu złożenia zeznania o
Czy Wnioskodawca będzie miał prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania (tj. dochodu Spółki cypryjskiej będącej zagraniczną spółką kontrolowaną obliczonego zgodnie z art. 24a ust. 6 Ustawy CIT kwotę dywidendy otrzymanej przez Wnioskodawcę od Spółki cypryjskiej zgodnie z art. 24a ust. 4 pkt 1 Ustawy o CIT?
CIT - w zakresie kosztów uzyskania przychodów, po zakończeniu jego aktualnego roku obrotowego.