Interpretacje

Interpretacja
22.03.2012 Podatki

Czy wydatki na prowadzenie reklamy produktu leczniczego, spełniające ogólne przesłanki dla uznania ich za koszty uzyskania przychodów określone w art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP, poniesione przez Spółkę przed wydaniem decyzji GIF nakazującej zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia tejże reklamy jako sprzecznej z obowiązującymi przepisami oraz wydatki poniesione przez Spółkę na dostosowanie prowadzonej

Interpretacja
09.07.2007 Podatki

1) W odniesieniu do zakupionych produktów spożywczych na wyposażenie stoiska podczas targów farmaceutycznych czy zjazdów lekarzy należy uznać, że stanowią one część działalności reklamowej jaką jest uczestnictwo w targach czy zjazdach, a przez to stanowią koszty uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy

Interpretacja
08.02.2007 Podatki

Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie

Interpretacja
14.06.2006 Podatki

Czy wydatki na: 1) nagrody promocyjne rzeczowe w loteriach promocyjnych dla biorących udział w grze bingo, przekazywane losowo zgodne z Regulaminem, 2) art. przemysłowe, nie będące małymi prezentami i próbkami, przekazywane w ramach programu lojalnościowego dla zawierających zakłady bukmacherskie, 3) artykuły spożywcze, wykorzystywane w siedzibie w trakcie spotkań z kontrahentami oraz w niektórych

Interpretacja
07.03.2006 Podatki

Czy przedstawione przez Podatnika stanowisko w sprawie zaliczenia wydatków z tytułu reklamy publicznej i niepublicznej do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia jest prawidłowe ?

Interpretacja
17.02.2006 Podatki

Wnioskodawca umieszcza reklamę swojej firmy na ogólnie dostępnej stronie internetowej. Powyższa reklama zgodnie ze stanowiskiem podatnika zawiera ogólne informacje dotyczące działalności handlowej wnioskodawcy w oparciu o oferowany produkt sprzedażowy. Podatnik twierdzi, że poprzez fakt umieszczenia na stronie internetowej staje się ona reklamą publiczną. Jak zaznacza podatnik umieszczenie reklamy

Interpretacja
19.01.2006 Podatki

Czy komputer, rzutniki, materiały reklamowe są kosztami prowadzonego przez firmę kursu?

Interpretacja
09.11.2005 Podatki

Czy podatek naliczony związany z zakupem materiałów do produkcji wyrobów które następnie zostaną przekazane nieodpłatnie kontrahentom w celu ich reklamy, a przekazanie to jest związane z prowadzonym przedsiębiorstwem podlega odliczeniu od podatku naliczonego?

Interpretacja
17.03.2005 Podatki

Czy koszt udostępnionych placówkom handlowym witryn chłodzących i nalewaków oraz urządzeń i przedmiotów, tzw. point of sale, służących umożliwieniu i wsparciu sprzedaży produktów Spółki, działającej w dziedzinie produkcji, sprzedaży i dystrybucji napojów, soków i wód mineralnych, jest kosztem poniesionym w celu uzyskania przychodów?