Czy wartość netto faktury VAT obciążającej Spółkę za zakup przez dystrybutora bonów dla swoich pracowników za zrealizowaną sprzedaż produktów Spółki jest dla Spółki kosztem uzyskania przychodu, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?
Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?
Nieodpłatne przekazanie przez Spółkę w ramach akcji promujących sprzedaż produktów należących do jej przedsiębiorstwa nagród na rzecz ostatecznych odbiorców, przedstawicieli handlowych, właścicieli punktów sprzedaży hurtowej i detalicznej, serwisantów, instalatorów i innych podmiotów współpracujących ze Spółką nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT
Czy przekazanie nieodpłatnie nagród oraz przekazanie nieodpłatnie gadżetów reklamowych, wyrobów (towarów) rodzi obowiązek w podatku VAT?
1. Czy nieodpłatne wydanie przez Spółkę nagród w Konkursie podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? 2. Czy nieodpłatne wydanie przez Spółkę nagród/upominków przy Sprzedaży Premiowej podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? 3. Czy nieodpłatne wydanie przez Spółkę nagród w Loterii Promocyjnej podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? 4. Czy nieodpłatne
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania uczestnikom loterii nagród rzeczowych, przy zakupie których zostanie odliczony podatek naliczony.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów, które nie spełniają definicji prezentów o małej wartości, w ramach promocji i reklamy.
Nieodpłatne przekazanie przez Wnioskodawcę gadżetów reklamowych z logo firmy oraz nagród przekazywanych w ramach konkursów i w ramach sprzedaży premiowej nie rodzi konieczności opodatkowania podatkiem VAT, z uwagi na fakt, że przedmiotowe przekazanie odbywa się w związku z realizacją celu związanego z prowadzonym przez Spółkę rzedsiębiorstwem.
Nieodpłatne przekazanie przez Spółkę towarów w ramach prowadzonych akcji promocyjno reklamowych jest związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem. Ponieważ z tytułu nabycia przedmiotowych towarów Spółce nie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego, nieodpłatne przekazanie upominków nie mieści się w definicji odpłatnej dostawy towarów zawartej w art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy i w konsekwencji
Określenie czy przekazanie nagrody rzeczowej oraz bonu towarowego jest czynnością opodatkowaną podatkiem od towarów i usług oraz określenia czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu zakupu towarów nabytych w celu przekazania jako nagrody rzeczowe w ramach sprzedaży premiowej.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania nagród rzeczowych w kwocie wyższej niż 100 zł.
Czy opisane powyżej nieodpłatne wydania części stanowią dostawę, dla której Spółka ma obowiązek rozpoznania podatku należnego w zakresie podatku od towarów i usług w sytuacji, gdy odliczyła podatek naliczony związany z zakupem wydanych towarów?
Czy wydanie klientowi towaru (nagród) w ramach sprzedaży premiowej podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
Czy nieodpłatne przekazanie towarów mające związek z prowadzonym przedsiębiorstwem podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
Czy Wnioskodawca w momencie wydania nagrody klientowi, spełniającemu kryteria zawarte w regulaminie, ma obowiązek wykazania podatku należnego od wartości przekazanej nagrody?
Czy Spółdzielnia w momencie wydania nagrody klientowi, spełniającemu kryteria zawarte w regulaminie, ma obowiązek wykazania podatku należnego od wartości przekazanej nagrody rzeczowej?
Konieczność opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów na cele związane z przedsiębiorstwem przez Spółkę będącą podatnikiem VAT, któremu przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego, wynika z tego, że podatnik występuje w tym przepadku de facto w roli ostatecznego konsumenta i tym samym powinien on ponieść ciężar podatku VAT. Jedną z fundamentalnych cech podatku VAT jest bowiem opodatkowanie
Czy przekazanie nieodpłatnie nagród zgodnie z regulaminem akcji promocyjnej oraz przekazanie nieodpłatnie gadżetów reklamowych, wyrobów (towarów) rodzi obowiązek w podatku VAT jeśli podatnikowi przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy zakupie nagród i gadżetów a przekazane nagrody, gadżety, wyroby (towarów) nie stanowią prezentów o małej wartości w myśl
Czy przekazanie nieodpłatnie nagród oraz przekazanie nieodpłatnie gadżetów reklamowych rodzi obowiązek w podatku VAT