w zakresie ustalenia, czy świadczenie usług noclegowych w pokojach znajdujących się w domach wczasowych oraz w domkach letniskowych Uniwersytetu na rzecz osób uprawnionych do korzystania z ZFŚS w ramach prowadzonej przez Uniwersytet zgodnie z ustawą o ZFŚS działalności socjalnej, powinno być traktowane jako oddanie budynku w całości albo w części do używania na podstawie umowy najmu, dzierżawy lub
Udział pracowników oraz ich współmałżonków, a także emerytów (byłych pracowników) wraz z ich współmałżonkami w wycieczkach turystyczno-krajoznawczych na terenie Polski i za granicą, dofinansowanych z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, które będą dostępne dla wszystkich uprawnionych i będą miały na celu integrację pracowników, co może przyczynić się do zwiększenia motywacji do pracy, a także
Odnosząc powyższe rozważania na grunt niniejszej sprawy, wskazać należy, iż udział pracowników/emerytów/rencistów i członków ich rodzin w wyjazdach w ramach prowadzonej działalności kulturalno-oświatowej, dofinansowanych z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, które będą ogólnodostępne dla wszystkich uprawnionych i będą miały charakter integracyjny, co wpłynie na polepszenie atmosfery panującej
Udział pracowników oraz członków ich rodzin, a także emerytów w wycieczce zagranicznej, dofinansowanej z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, która będzie dostępna dla wszystkich uprawnionych i będzie miała na celu integrację, co pozytywnie wpłynie na wzajemne relacje i efektywność pracy nie będzie stanowić dla pracowników i byłych pracowników (emerytów) przysporzenia majątkowego, a tym samym
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem z ZFŚS wycieczki dla pracowników i byłych pracowników.
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem z ZFŚS wycieczki dla pracowników i byłych pracowników.
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem z ZFŚS wycieczki dla pracowników i byłych pracowników.
w zakresie obowiązków płatnika w związku z dofinansowaniem z ZFŚS do wycieczki dla pracowników i byłych pracowników
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem z ZFŚS wycieczki dla pracowników i byłych pracowników.
Obowiązki płatnika w związku z dofinansowaniem z ZFŚS do wycieczki dla: pracowników Wnioskodawcy byłych pracowników Wnioskodawcy oraz pracowników i byłych pracowników jednostek obsługiwanych przez Wnioskodawcę
Czy Wnioskodawca, będący jednocześnie płatnikiem powinien pobrać zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od świadczenia w postaci otrzymanego przez pracownika biletu do kina?
Spółka staje się podatnikiem PNIF
Spółka staje się podatnikiem PNIF
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych przyznania pracownikom świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Czy otrzymanie przez pracowników emerytów i rencistów nieodpłatnych świadczeń w postaci imprez sportowo rekreacyjnej oraz kulturalno oświatowej w całości sfinansowanych z ZFŚS stanowi przychód i czy w tym wypadku będzie miało zastosowanie zwolnienie z art. 21 ust. 1 pkt 38 oraz 67 updof? W jaki sposób ustalić wysokość świadczenia w odniesieniu do jednego pracownika?
Czy Wnioskodawca postąpił prawidłowo nie naliczając podatku dochodowego od osób fizycznych, gdyż z powodu braku listy uczestników nie było możliwe zindywidualizowanie wysokości świadczenia na poszczególne osoby korzystające z basenu?
Czy od uczestników wycieczek w których dofinansowany jest przejazd autokarem nalicza się podatek dochodowy od osób fizycznych w sytuacji, gdy nie można dokładnie wyliczyć na każdego jej uczestnika ilości przejechanych kilometrów? Czy podatek nalicza się gdy organizator wycieczki nie jest w stanie ustalić listy jej uczestników?
Czy organizacja imprezy rekreacyjno-sportowej podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych? Jeżeli tak to kto podlega temu podatkowi, uczestnicy imprezy, czy wszyscy pracownicy i ich rodziny oraz emeryci i renciści, bo do nich zostanie skierowane zaproszenie? W jaki sposób określić kto był uczestnikiem spotkania, skoro celem są zabawy i gry, w których będą brać udział nawet osoby zupełnie
Otrzymane przez pracowników bony towarowe, zróżnicowane co do wartości w zależności od dochodu przypadającego na jednego członka rodziny, sfinansowane ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych będą stanowić przychód ze stosunku pracy, o którym mowa w art. 12 ust. 1 ww. ustawy. To oznacza, że pracodawca - jako płatnik będzie obowiązany do poboru zaliczki na podatek dochodowy zgodnie z ww.
Skutki podatkowe przyznania świadczeń pracownikom z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci bonów nietowarowych w formie kart przedpłaconych
skutki podatkowe przyznania świadczeń emerytom i rencistom byłym pracownikom Spółki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci bonów towarowych i bonów nietowarowych w formie kart przedpłaconych
Z opisanego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka tworzy zakładowy fundusz świadczeń socjalnych. W przedsiębiorstwie istnieje Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy(dalej ZUZP). Wnioskodawca, jako pracodawca tworzy fundusz świadczeń socjalnych z corocznego odpisu podstawowego, naliczanego w stosunku do przeciętnej liczby zatrudnionych oraz z zysku netto do podziału. W związku z dobrą kondycją finansową
Otrzymane przez pracownika świadczenie z ZFŚS w postaci okolicznościowych bonów towarowych, zróżnicowane co do wartości w zależności od dochodu przypadającego na tego członka rodziny czy też w równej wysokości nie będzie korzystać ze zwolnienia z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych. Otrzymane świadczenie stanowić będzie przychód zakwalifikowany do przychodów ze stosunku pracy, a w