Zastosowania zwolnienia od podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 10 ustawy dla planowanego aportu do spółki gminnej budynków mieszkalnych.
Niepodleganie opodatkowaniu czynności nieodpłatnego użyczenia oraz brak prawa do odliczenia podatku w związku z realizacją inwestycji.
Brak opodatkowania dotacji uzyskanej na usuwanie azbestu oraz braku prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dotyczących realizacji projektu.
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją inwestycji.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu.
Możliwość odliczenia podatku VAT w związku z realizacją zadania - azbest.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT od towarów i usług zakupionych w celu realizacji projektu.
Brak prawa do odzyskania podatku VAT w związku z realizacją przedsięwzięcia.
Brak możliwości odzyskania kwoty podatku VAT w związku z realizacją projektu.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku z realizacją projektu (usuwanie azbestu).
Brak prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją zadania
Brak możliwości obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją zadania.
Prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego od nabytych usług związanych z realizacją Zadania.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją Projektu (usuwanie azbestu).
Uznanie, że czynność wniesienia aportem Sieci nie będzie korzystała ze zwolnienia od podatku VAT. Prawo do odliczenia pełnej kwoty podatku VAT.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją zadania.
Braku prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku z realizacją zadania polegającego na usunięciu i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest.
Brak prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją zadania.