Kwalifikacja do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na interwencyjny zakup alkoholu, zakup alkoholu na targi, kontrolny zakup alkoholu, zakup alkoholu dla Influencerów, zakup alkoholu dla Kontrahentów, zakup alkoholu dla pracowników.
Czy Spółka P. Polska Sp. z o. o. ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wszystkie wydatki poniesione na organizację i obsługę targów w tym w szczególności koszty wynajmu powierzchni wystawienniczej, mediów, obsługi stoiska, materiałów reklamowych, zakwaterowania pracowników i zaproszonych gości, transportu pracowników i zaproszonych gości z/do hotelu, lotniska, miejsca targów, wyżywienia
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na poczęstunek podczas spotkań biznesowych z kontrahentami w trakcie targów.
1. Czy opisane w stanie faktycznym usługi świadczone przez podmioty zagraniczne mieszczą się w kategorii przychodów, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 12 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: Ustawy o PDOP)? 2. Czy w związku z dokonywaniem płatności za usługi, o których mowa w stanie faktycznym Spółka pełni funkcję płatnika, o którym mowa w art. 26 Ustawy o PDOP,
Opodatkowanie usług budowy stoisk targowych na terytorium Niemiec na rzecz firmy fińskiej, holenderskiej, austriackiej, ukraińskiej. Wykonanie banerów reklamowych.
Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu