Równowartość odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych przekazywanych do Zakładu przez Gminę, stan środków obrotowych na początek okresu sprawozdawczego oraz nadwyżka środków obrotowych pozostawiona w zakładzie budżetowym oraz wartość naliczonych, ale nieuzyskanych odsetek od nieterminowych płatności powinna być uwzględniana przez Gminę przy wyliczaniu sposobu
Wyłączenie równowartości odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych nieodpłatnie przekazanych przez Gminę do Zakładu z przychodów wykonanych Zakładu w prewspółczynniku zgodnym z Rozporządzeniem.
Opodatkowanie wsparcia finansowego otrzymanego od Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Skutki podatkowe otrzymanego wsparcia finansowego z ARiMR w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy ptaków.
Możliwość zaliczenia otrzymanego wsparcia finansowego z ARiMR do przychodu ze źródeł przychodów z działów specjalnych produkcji rolnej.
Skutki podatkowe otrzymanego wsparcia finansowego z ARiMR w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy ptaków.
Brak obowiązku uwzględniania w mianowniku proporcji, o której mowa w § 3 ust. 4 rozporządzenia, równowartości odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz stanu środków obrotowych na początek okresu sprawozdawczego.
Wyłączenie z opodatkowania czynności przeniesienia składników majątkowych z samorządowego zakładu budżetowego do Gminy, wyłączenie z opodatkowania przeniesienia z Gminy do Spółki składników mienia w wyniku przekształcenia zakładu budżetowego Gminy w Spółkę oraz brak obowiązku dokonania przez Gminę korekty podatku VAT naliczonego.
W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych wniesionych przez Gminę do Spółki na pokrycie kapitału zakładowego w związku z likwidacją i przekształceniem zakładu budżetowego w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.
Brak obowiązku uwzględnienia w mianowniku proporcji, o której mowa w § 3 ust. 4 Rozporządzenia, równowartości odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych przekazanych do Zakładu, kwoty rozliczeń wewnętrznych dokonywanych między oddziałami Zakładu oraz stanu środków obrotowych na początek okresu sprawozdawczego.
brak możliwość odliczenia podatku VAT wynikającego z faktur dokumentujących zakup autobusów elektrycznych wraz ze stacją ładowania - nieprawidłowe
Równowartość odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych przekazanych do Zakładu przez Gminę oraz stanu środków obrotowych na początek okresu sprawozdawczego nie stanowią przychodów zakładu budżetowego w rozumieniu ustawy o finansach publicznych, a tym samym w rozumieniu § 2 pkt 11 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2015 r.
brak uwzględniania odpisów amortyzacyjnych oraz stanu środków obrotowych zakładu budżetowego w mianowniku prewspółczynnika
Określenie, czy równowartość odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych przekazanych do Zakładu przez Gminę oraz stan środków obrotowych na początek okresu sprawozdawczego stanowią przychody wykonane zakładu budżetowego w rozumieniu § 2 pkt 11 rozporządzenia w sprawie prewspółczynnika, a zatem czy wartość ta powinna być uwzględniana przez Gminę przy wyliczaniu
Dla celów obliczenia wartości pre-współczynnika dla zakładu budżetowego, jako przychodu wykonanego zakładu budżetowego w rozumieniu § 2 pkt 11 rozporządzenia, nie należy uwzględniać równowartości odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych przekazanych do Zakładu przez Gminę w celu wykonywania zadań Zakładu.
wyłączenie z opodatkowania podatkiem VAT na podstawie art. 6 pkt 1 ustawy aportu zakładu budżetowego do istniejącej spółki komunalnej
Czy czynności polegające na demontażu, wywiezieniu i zdeponowaniu wyrobów zawierających azbest z posesji mieszkańców Gminy X, którzy wyrazili chęć udziału w projekcie stanowi dla nich świadczenie podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, jako przychód z innych źródeł, skutkuje obowiązkiem wystawienia tym osobom przez Gminę X druku PIT-8C, czy też przychód ten korzystać będzie
Czy Wnioskodawczyni była zobowiązana odprowadzić podatek do budżetu państwa, jeżeli nie dysponowała tymi pieniędzmi?
Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie