Podstawą opodatkowania w VAT przy sprzedaży towarów po cenach promocyjnych jest kwota faktycznie należna, pomniejszona o VAT, o ile nie zachodzą powiązania z art. 32 Ustawy o VAT. Spółka może odliczyć cały VAT naliczony związany z zakupem towarów promocyjnych przeznaczonych do dalszej odpłatnej dostawy.
Program punktowy, w którym uczestnik wymienia punkty na nagrody jest nieodpłatnym świadczeniem generującym przychód z innych źródeł; nie podlega zwolnieniu podatkowemu z art. 21 ust. 1 pkt 68a u.p.d.o.f., gdyż nagrody są wydawane w zamian za konkretne działania.
Wydatki ponoszone na umowy sponsoringowe, mające na celu promocję marki i pośredni wzrost przychodów, uprawniają podatnika do odliczenia podatku naliczonego VAT, o ile spełnione są warunki wskazane w art. 86 ust. 1 i ust. 8 pkt 1 ustawy o VAT.
Nieodpłatne przekazanie nagród uczestnikom akcji promocyjnej, bez związku z czynnościami opodatkowanymi, jest wyłączone spod działania ustawy o VAT, bez prawa do odliczenia podatku naliczonego.
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki wydatków na Gadżety poniesione w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
1. Otrzymywane przez Wnioskodawcę od Handlowców środki pieniężne stanowiące tzw. „money back” (czyli zwroty części zapłaconej przez Uczestników ceny w przypadku skorzystania z oferty promocyjnej) nie stanowią dla Wnioskodawcy przychodu. 2. Przekazanie przez Spółkę na rzecz Operatora Platformy środków pieniężnych tzw. „money back” nie będzie podlegać opodatkowaniu w Polsce, zatem Spółka nie będzie miała
Obowiązek płatnika z tytułu organizowanej akcji promocyjno-reklamowej- osoby pr. dz. gospodarczą i pracownicy kontrahenta.
1. Otrzymywane przez Wnioskodawcę od Handlowców środki pieniężne stanowiące tzw. „money back” (czyli zwroty części zapłaconej przez Uczestników ceny w przypadku skorzystania z oferty promocyjnej) nie stanowią dla Wnioskodawcy przychodu. 2. Przekazanie przez Spółkę na rzecz Operatora Platformy środków pieniężnych tzw. „money back” nie będzie podlegać opodatkowaniu w Polsce, zatem Spółka nie będzie miała
Dotyczy ustalenia, czy: - wydatek poniesiony przez Spółkę na nabycie towarów, które będą przedmiotem sprzedaży premiowej za cenę (…) PLN brutto za sztukę (zgodnie z regulaminem sprzedaży premiowej), Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu ich sprzedaży jako koszt własny sprzedaży (koszt bezpośredni), zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych; - przychodem podlegającym
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród w ramach programu poleceń.
Obowiązki płatnika oraz obowiązki informacyjne związane z wprowadzeniem akcji promocyjnej, w ramach której Klienci będą nabyć towar/usługę z rabatem.
Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Prawo do odliczenia pełnych kwot podatku naliczonego z tytułu wydatków poniesionych na realizację inwestycji.
Czy wydatki związane z wynagrodzeniem Ambasadora z tytułu umowy o współpracy mogą zostać rozpoznane przez Wnioskodawcę jako koszt uzyskania przychodu.
Obowiązki płatnika związane z organizowaną akcją promocyjną dla nowych klientów Spółki - tj. osób fizycznych nie będących polskimi rezydentami podatkowymi.
Uwzględnienie w podstawie opodatkowania całości należnego Spółce od Kontrahenta Wynagrodzenia w związku z obsługą Akcji A i Akcji B oraz prawo do odliczenia przez Kontrahenta podatku VAT naliczonego z faktur otrzymanych od Spółki dokumentujących wykonanie usług.
W zakresie ciążących na Spółce obowiązków płatnika w związku z organizowaną akcją promocyjną.
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania podstaw opodatkowania.