prawo do odliczenia podatku VAT od wydatków związanych z prowadzeniem działań marketingowych
Czy poniesione przez podatnika wydatki, związane między innymi z zorganizowaniem przyjęcia okolicznościowego w postaci poczęstunku przygotowanego i serwowanego przez restaurację działającą w ramach Hotelu; związane z podaniem napojów, w tym napojów alkoholowych przygotowanych i serwowanych przez bar działający w ramach Hotelu; związane z wynajmem miejsc parkingowych dla zaproszonych na ww. przyjęcie
Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone na zakup: kawy, herbaty, ciastek oraz prezentów dla konsultantek, a także zakup strojów reprezentacyjnych ?
Jakie konsekwencje w podatku dochodowym od osób prawnych wywołuje zakup artykułów spożywczych i usług gastronomicznych oraz cateringowych ?
dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) - w brzmieniu obowiązującym od dnia 01.01.2007r. - wydatków związanych z zakupem artykułów spożywczych, piwa i alkoholu, przeznaczonych do prezentacji maszyn podczas targów i pokazów
Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy
Czy wydatki dotyczące zakupu artykułów spożywczych należy traktować jako wydatki na reprezentację i reklamę i można je zaliczać do kosztów tylko do wysokości 0,25 % przychodów (art. 16 ust. 1 pkt 28 updop) , czy można je w całości traktować jako koszty uzyskania przychodów?