Interpretacje

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy

Interpretacja
19.01.2007 Podatki

W tak przedstawionym stanie faktycznym Spółka twierdzi, iż wydatki dotyczące usług marketingowych oraz wynagrodzenia za zrealizowanie odpowiedniej wysokości obrotów mogą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki, wobec czego nie będzie miał zastosowania przepis art. 88 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.