W zakresie ustalenia: - czy uzyskana przez Spółkę Pomoc publiczna, otrzymana ze środków Funduszu na podstawie zawartej Umowy będzie stanowić przychód podlegający zwolnieniu z opodatkowania na podstawie przepisu art. 17 ust. 1 pkt 47 updop, - w wypadku, jeśli Spółka w kolejnych latach uzyska Pomoc publiczną na analogicznych warunkach, to czy będzie ona stanowić przychód podlegający zwolnieniu z opodatkowania
Czy w przedstawionym stanie faktycznym Spółka powinna rozpoznać przychód z tytułu otrzymanych środków pieniężnych?
W zakresie ustalenia, czy: - pomoc uzyskana z programu rządowego „Pomoc dla sektorów energochłonnych związana z nagłymi wzrostami cen gazu ziemnego i energii elektrycznej w 2023 r.” stanowi przychód na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych w świetle art. 12 ust. 4 pkt 14 updop, - w przypadku uznania, że pomoc uzyskana z programu rządowego „Pomoc dla sektorów energochłonnych związana z nagłymi
1. Czy Rekompensaty otrzymane w ramach Programu "Pomoc dla sektorów energochłonnych związana z nagłymi wzrostami cen gazu ziemnego i energii elektrycznej 2023” nie są zaliczane do przychodów, stosownie do przepisu art. 12 ust. 4 pkt 14 ustawy o CIT? 2. W przypadku negatywnej odpowiedzi na pytanie nr 1, czy Rekompensaty otrzymane przez Wnioskodawcę w ramach opisanego Programu stanowić będą przychód
W zakresie ustalenia, czy: - rekompensata otrzymana przez Spółkę, na podstawie umowy zawartej z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej stanowi przychód podlegający opodatkowaniu na mocy art. 12 ust. 1 updop, - w przypadku uznania, że otrzymana rekompensata stanowi przychód podlegający opodatkowaniu – czy prawidłowym jest uznanie, że rekompensata ta podlega wyłączeniu z opodatkowania
Opodatkowanie wynagrodzenia finansowanego ze środków bezzwrotnej pomocy
Mo?liwooa zwolnienia z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 46 updof orodków otrzymanych przez Wnioskodawce w ramach programu X.
Czy środki finansowe, które są otrzymywane przez Wnioskodawcę, a wypłacane przez K. na podstawie umowy grantowej pomiędzy stronami (K. oraz Wnioskodawcą), pochodzące z dotacji uzyskanych z EIT, będą korzystać ze zwolnienia z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Czy dochody pracowników zatrudnionych przez instytut, bezpośrednio realizujących zadania 7 Programu Ramowego, w części finansowanej z środków Unii Europejskiej będą korzystały ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 46 lit. a) i b) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Czy, w przedstawionym stanie faktycznym, wynagrodzenie wnioskodawcy (pracownika Politechniki) korzysta ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych przewidzianego w art. 21 ust. 1 pkt 46 oraz pkt 47c ustawy o podatku dochodowym od osob fizycznych?
Wynagrodzenie Wnioskodawcy nie korzysta ze zwolnienia określonego w art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, gdyż nie zostały spełnione U.arunkowania określone w lit. b) powołanego art. 21 ust. 1 pkt 46 ww. ustawy. To jednoznacznie przesądza o braku podstaw do zwolnienia, ponieważ w świetle unormowania omawianego przepisu niespełnienie jednej z przesłanek skutkuje niemożnością
Wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w jego indywidualnej sprawie.
Zwolnienie od podatku dochodowego wynagrodzenia otrzymywanego ze środków bezzwrotnej pomocy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy Stowarzyszenie jako płatnik słusznie pobiera zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń wnioskodawczyni wypłacanych bezpośrednio ze środków pomocowych Komisji Europejskiej?
Czy Stowarzyszenie ... jako płatnik słusznie pobiera zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń wypłacanych bezpośrednio ze środków pomocowych Komisji Europejskiej?
Czy Stowarzyszenie jako płatnik słusznie pobiera zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń wypłacanych bezpośrednio ze środków pomocowych Komisji Europejskiej?
Czy Stowarzyszenie jako płatnik słusznie pobiera zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń wypłacanych bezpośrednio ze środków pomocowych Komisji Europejskiej?
Czy wynagrodzenie wnioskodawczyni, która realizuje cel projektu, finansowane ze środków 7 Programu Ramowego Unii Europejskiej podlega zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych?
Czy wynagrodzenia ze stosunku pracy finansowane z programu Leonardo da Vinci korzystają ze zwolnienia na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Czy wynagrodzenia osób fizycznych bezpośrednio realizujących projekt na podstawie umów z Programem G. są zwolnione z podatku dochodowego zgodnie z treścią art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Czy wynagrodzenia wypłacane osobom fizycznym realizującym cel projektu, bezpośrednio z wyodrębnionego rachunku bankowego, na którym są ulokowane środki są wolne od podatku dochodowego od osób fizycznych?
Czy prawidłowe jest opodatkowanie podatkiem dochodowym od osób fizycznych całości wynagrodzenia wnioskodawcy z tytułu umowy o pracę za okres od 01 marca 2004r. do 31 grudnia 2006r. w sytuacji gdy wnioskodawca był zatrudniony bezpośrednio przy realizacji zadania finansowanego w 64% ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej w zakresie Przedakcesyjnego Instrumentu Polityki Strukturalnej (ISPA), a płatnik
Dotyczy stosowania zwolnienie przedmiotowego na podstawie art. 21 ust. pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
W jaki sposób można odzyskać podatek, który został zapłacony w trakcie finansowania pensji ze środków 6 Programu Ramowego jednakże w okresie 6 miesięcy wypłacane przez płatnika z własnych środków?