Rozliczenia i określenie podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych.
Regulamin zakładów wzajemnych zawierający opcję „cash back” nie może stanowić podstawy do obniżenia podstawy opodatkowania podatkiem od gier. Regulaminy zakładów wzajemnych nie mogą bowiem prowadzić do modyfikacji przepisów podatkowych. Tym samym zwrot klientom części wpłaconych przez nich kwot w ramach usługi „cash-out” nie powoduje obniżenia podstawy opodatkowania w podatku od gier. W istocie jest
Rozliczenie i określenie podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych w sytuacji zwrotu graczowi części wpłaconej stawki w ramach usługi „cash-out”.
Dotyczy określenia podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych w sytuacji zwrotu graczom części wpłaconych stawek, a także zwolnienia od podatku od towarów i usług na mocy art. 43 ust. 1 pkt 15 ustawy o VAT.
Określenie podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych w sytuacji zwrotu graczom części wpłaconych stawek, a także w kwestii określenia okresu rozliczeniowego, w którym należy dokonać obniżenia podstawy opodatkowania.
Skutki podatkowe w podatku od gier hazardowych w przedmiocie rozliczenia i określenia podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych w sytuacji zwrotu graczom części wpłaconych stawek, a także w kwestii określenia okresu rozliczeniowego, w którym należy dokonać obniżenia podstawy opodatkowania.
Dotyczy uznania czy prowizja wypłacona wnioskodawcy jako wynagrodzenie za wykonywane czynności agencyjne w zakresie prowadzenia zakładów wzajemnych może korzystać ze zwolnienia z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 15.
Dotyczy rozliczenia i określenia podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych.
Dotyczy rozliczenia i określenia podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych.
Dotyczy rozliczenia i określenia podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych
Dotyczy rozliczenia i określenia podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych.
Przedawnienie zobowiązania podatkowego z tytułu wygranych w zakładach wzajemnych za lata 2011-2014.
Ministerstwo Finansów wydało objaśnienia prawne dotyczące art. 31 ust. 2 ustawy o grach hazardowych (dalej: UGH). Określono w nich, jakie podmioty należy traktować jako krajowych organizatorów sportowego współzawodnictwa i co rozumieć przez sportowe współzawodnictwo. Odpowiedź na te pytania ma podstawowe znaczenie dla operatorów zakładów wzajemnych na wyniki wyników sportowego współzawodnictwa. Zapoznać
Mając ma uwadze, że konta będą służyły jedynie testowaniu oferty Spółki i nie będzie realnej wygranej pochodzącej z realnego urządzania zakładów wzajemnych, należy stwierdzić, że po stronie testerów nie powstanie przychód, a Spółka nie będzie zobowiązana do pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Rozliczenie i określenie podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych w sytuacji zwrotu graczowi części wpłaconej stawki jest prawidłowe w części określenia okresu rozliczeniowego, w którym należy dokonać obniżenia podstawy opodatkowania i nieprawidłowe w części dotyczącej możliwości obniżenia podstawy opodatkowania i kwoty o którą należy obniżyć podstawę opodatkowania.
Opodatkowanie usług polegających na organizacji internetowych zakładów wzajemnych.
Określenie podstawy opodatkowania z tytułu działalności dotyczącej prowadzenia zakładów wzajemnych
W zakresie obowiązków płatnika związanych z wypłatami na rzecz Graczy wygranymi w zakładach wzajemnych, organizowanymi za pośrednictwem sieci Internet (pytanie Nr 1).
Określenie czy bonusy przyznane przez bukmachera graczom należy wliczyć do podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych
Określenie czy bonusy przyznane przez bukmachera graczom należy wliczyć do podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych