Wystawiania, przesyłania oraz przechowywania Faktur elektronicznych oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego.
Spółka będzie uprawniona do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków spełniających definicję kosztów uzyskania przychodów wynikającą z art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, które udokumentowane będą e-fakturami wykazanymi w ewidencji, o której mowa w art. 9 ust. 1 ustawy o CIT, w przypadku gdy e-faktury będą przechowywane wyłącznie w formie elektronicznej, zgodnie z elektronicznym obiegiem dokumentów
Dopuszczalność przechowywania i archiwizowania faktur i dokumentów zrównanych z fakturami wyłącznie w formie elektronicznej oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego VAT z tak przechowywanych dokumentów.
Brak obowiązku wydruku i wydania faktur elektronicznych oraz e-paragonów nabywcom, którzy zaakceptują Regulamin sklepu internetowego.
Kwestia dopuszczalności przechowywania przez Spółkę dokumentów sprzedażowych, faktur i dokumentów zrównanych z fakturami wyłącznie w formie elektronicznej oraz kwestia zachowania prawa do odliczenia podatku naliczonego VAT.
Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach, fakturach korygujących i innych dokumentach z nimi zrównanych przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Możliwość przechowywania faktur i innych dokumentów, uprawniających do odliczenia podatku VAT, wyłącznie w formie elektronicznej oraz zachowanie prawa do odliczenia podatku naliczonego.
Czy koszty zaliczenia przychodu mogą zostać udokumentowane w postaci wyciągu i elektronicznego potwierdzenia zakupu?
Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach, fakturach korygujących i innych dokumentach z nimi zrównanych przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Czy Spółka jako Założyciel Uczelni może wybrać formę opodatkowania ryczałt od dochodów spółek w świetle art. 28j ust. 1 pkt 5 ustawy o CIT.
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków udokumentowanych dokumentami przechowywanymi w formie elektronicznej, gdy papierowe i oryginalne zostaną zniszczone.
Prawo do przechowywania Dokumentów zakupowych wyłącznie w formie elektronicznej oraz zachowanie prawa do odliczenia podatku naliczonego z ww. Dokumentów.
Przechowywanie otrzymywanych przez Wnioskodawcę faktur wyłącznie w formie elektronicznej oraz prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, wynikającego z tak przechowywanych faktur.
Dopuszczalność przechowywania Dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej oraz zachowanie prawa do odliczenia podatku naliczonego VAT.
Prawidłowość sposobu przechowywania faktur w formie elektronicznej, otrzymywanych w formie elektronicznej i papierowej oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z tych faktur.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego wykazanego w otrzymanych fakturach, fakturach korygujących, a także innych Dokumentach (w tym paragonach i biletach), w przypadku, gdy Dokumenty te przechowywane będą wyłącznie w formie elektronicznej, a ich wersja papierowa zostanie zniszczona.
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na podstawie faktur elektronicznych.
Czy w sytuacji poniesienia przez Fundację wydatków spełniających warunki uznania wydatku za koszt uzyskania przychodu, w przypadku których dokumenty księgowe poświadczające ich poniesienie będą przechowywane jedynie w formie elektronicznej, gdy ich wersje fizyczne (papierowe) zostaną zniszczone, Fundacja będzie uprawniona do zaliczenia tych wydatków do kosztów uzyskania przychodów
Czy Spółce przysługuje prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków zwróconych Pracownikom, poniesionych przez nich w ramach wykonywanych obowiązków służbowych, które Wnioskodawca zamierza księgować w oparciu o raport złożony przez pracownika zgodnie z wewnętrzną polityką z załączonym zdjęciem/skanem dokumentu/ dokumentem elektronicznym wystawionym imiennie na pracownika potwierdzającego
Dotyczy ustalenia: -czy wskazany w stanie faktycznym/opisie zdarzenia przyszłego sposób przechowywania faktur i innych dokumentów zakupowych jest zgodny z polskimi przepisami podatkowymi, w szczególności, czy faktury i inne dokumenty zakupowe otrzymane w formie papierowej, po ich digitalizacji mogą być zniszczone, - czy dokumenty księgowe otrzymane i przechowywane w sposób przedstawiony w stanie faktycznym
Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach, fakturach korygujących i innych dokumentach z nimi zrównanych przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Prawo do obniżenia kwoty podatku VAT należnego o kwotę podatku VAT naliczonego wynikającego z faktur VAT otrzymanych i przechowywanych w sposób przedstawiony w stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym (w systemie ECM), przy założeniu, że w odniesieniu do tych faktur VAT nie mają zastawania ograniczenia w odliczaniu podatku VAT naliczonego.
Ustalenie czy dla sprzedaży wysyłkowej na terytorium Polski, spełniającej wszystkie regulacje zawarte w § 2 pkt 2 rozporządzenia oraz w załączniku 1 pkt 36 tego rozporządzenia, poprawne będzie postępowanie, w ramach którego nabywca otrzyma wyłącznie fakturę imienną drogą mailową wraz z elektronicznym dokumentem sprzedaży zawierającym większość danych paragonu fiskalnego, zaś Państwo zachowają paragon