Czy klient może podważać kwotę wynagrodzenia wynikającego z zaakceptowanej mailowo stawki godzinowej
Klient zwrócił się do mnie, abym przygotowała dla niego dodatkowe zestawienie, które jest mu potrzebne do uzyskania kredytu w banku. Gdy rozmawialiśmy przez telefon, oboje stwierdziliśmy, że pewnie zajmie to kilka godzin i że napiszę do niego e-mail z informacją w sprawie wyceny. Napisałam wiadomość e-mail o treści: „proponuję stawkę 300 zł + VAT za 1 godzinę pracy księgowej”. Klient odpisał, że akceptuje
Pracownica mojego biura rachunkowego zażądała ode mnie dużej podwyżki. Po przeprowadzonej rozmowie zgodziłam się na nią w takiej wysokości, jaką chciała. Jest to kwota powyżej średniej rynkowej. Poinformowałam pracownicę, że udzielona przeze mnie podwyżka to kwota maksymalna, jaką mogę płacić pracownikowi, gdyż w przeciwnym razie biuro nie zarabiałoby na obsługiwanych przez nią klientach. Za tydzień
Przygotowane na podstawie informacji opublikowanych w okresie od 1 kwietnia do 4 maja 2022 r. Minister Rolnictwa planuje przedłużyć termin składania wniosków o przyznanie płatności bezpośrednich i przejściowego wsparcia krajowego o dwa tygodnie (do 31 maja). Przedłużony zostanie też termin zgłaszania zmian we wnioskach.
Umowa zawarta pomiędzy biurem rachunkowym a klientem nie tylko określa obowiązki i uprawnienia stron, ale także jest w znacznej mierze wyznacznikiem zakresu odpowiedzialności biura rachunkowego i księgowej, nie tylko w zakresie odpowiedzialności cywilnej, lecz również odpowiedzialności karnej (np. świadczenie usług w taki sposób, który może wyczerpać znamiona czynu zabronionego). W treści niniejszego