Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie usługi archiwizacji danych usługi ciągłe
    Indeks tematów
    Wszystkie u
    Porada
    16.03.2018 Rachunkowość firm

    Kto powinien przechowywać dokumentację księgową po likwidacji jednostki

    czytaj dalej
    Porada
    12.03.2018 Rachunkowość firm

    Jak ująć w księgach rachunkowych koszty usługi archiwizacji dokumentów księgowych za okres dłuższy niż 1 rok

    czytaj dalej
    Porada
    02.05.2016 Podatki Obrót gospodarczy

    Kiedy rozpoznać przychód z usług archiwizacji płatnych z góry

    czytaj dalej
    Artykuł
    17.12.2015 Podatki

    Jak ustalać moment powstania przychodu dla usług archiwizacji - interpretacja MF

    Firmy archiwizujące dokumenty, które po wystawieniu faktury otrzymają jednorazowo zapłatę, powinny wykazać przychód w dniu otrzymania należności. Firmy takie nie mogą w tym przypadku rozliczać przychodu proporcjonalnie do okresu trwania umowy. Takie stanowisko zajął Minister Finansów w interpretacji, której fragment przytaczamy.

    czytaj dalej
    Porada
    28.09.2012 Ubezpieczenia

    Gdzie należy szukać dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o emeryturę

    Nasza pracownica niebawem ukończy 60 lat i ma zamiar złożyć wniosek o emeryturę. W związku z tym rozpoczęła kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia prawa do emerytury oraz jej wysokości. Okazało się, że jej dawny zakład pracy, w którym uzyskiwała wysokie zarobki, został zlikwidowany. Czy istnieje możliwość ustalenia, gdzie obecnie znajduje się dokumentacja osobowo-płacowa pracowników tego

    czytaj dalej
    Porada
    17.02.2011 Rachunkowość firm

    Czy obligatoryjne jest archiwizowanie zbiorów rachunkowości wyłącznie na nośniki jednokrotnego zapisu

    Czy do księgowego archiwum elektronicznego należy używać wyłącznie trwałych nośników, czyli nośników informatycznych jednokrotnego zapisu? Inaczej rzecz ujmując, czy muszą to być płyty CD lub DVD, a nie np. zewnętrzne dyski magnetyczne? Jakie są możliwości tworzenia archiwum elektronicznego dokumentów księgowych w odniesieniu do nośników informacji?

    czytaj dalej
    Porada
    02.02.2011 Podatki Rachunkowość firm

    Jak zorganizować elektroniczne archiwum zakładowe

    Zamierzamy w 2011 r. dla przechowywania posiadanych dokumentów księgowych w wersji elektronicznej utworzyć elektroniczne archiwum zakładowe. Całe archiwum będzie umieszczone na oddzielnym przenośnym dysku twardym, a na nim będą wydzielone katalogi tematyczne: ● sprzedaż (faktury VAT, faktury VAT korygujące, wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów, dokumenty eksportu), ● zakupy (faktury VAT zakupu, rachunki

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.