Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608083)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88852)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35956)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie umowa na czas określony urlop wypoczynkowy usługi ciągłe okres rozliczeniowy
    Indeks tematów
    Wszystkie u
    Porada
    17.06.2016 Kadry i płace

    Czy można zmienić harmonogram w czasie trwania okresu rozliczeniowego na podstawie porozumienia pracowników

    W naszym zakładzie funkcjonuje 3-miesięczny okres rozliczeniowy. Grafiki są planowane z góry na 3 miesiące. Przed ułożeniem grafików pracownicy składają swoje prośby o dni wolne. Uwzględniane są wszystkie prośby, pod warunkiem że zostaną zachowane przepisy o czasie pracy oraz dokonane zmiany nie zakłócą organizacji pracy w danej komórce. Bardzo często pracownicy chcą zmian w harmonogramach w trwającym

    czytaj dalej
    Porada
    01.06.2014 Podatki

    Kiedy płacić i odliczać VAT od stałych umów rozliczanych okresowo

    Czy umowa z Allegro i firmą kurierską należy do umów ciągłych i czy w związku z tym powinnam rozliczać VAT według terminu płatności (tj. z reguły w miesiącu następnym po miesiącu wystawienia faktury), czy też nie traktować tego jako usługi ciągłej i rozliczać VAT według terminu wystawienia faktury?

    czytaj dalej
    Porada
    29.01.2012 Kadry i płace

    Co dalej z ustawą antykryzysową - informacja MPiPS

    Ustawa z 1 lipca 2009 r. o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców przestała obowiązywać z końcem 2011 r. W związku z tym skończyły się możliwości wykorzystywania takich rozwiązań, jak: indywidualny rozkład czasu pracy, obniżony wymiar czasu pracy, zatrudnianie pracownika na podstawie umowy o pracę na czas określony czy przestój ekonomiczny.

    czytaj dalej
    Artykuł
    22.12.2011 Kadry i płace

    Jakie są skutki zakończenia obowiązywania ustawy antykryzysowej

    Z końcem grudnia 2011 r. przestanie obowiązywać ustawa antykryzysowa. Mimo zapowiedzi jej przedłużenia, nie ma obecnie w Sejmie projektu, który wydłużałby czas stosowania ustawy antykryzysowej.

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.