Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608031)
      • Kadry i płace (26133)
      • Obrót gospodarczy (88843)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35947)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie reklama publiczna
    Indeks tematów
    Wszystkie r
    Artykuł
    02.07.2015 Podatki

    Nowe opłaty za reklamy zewnętrzne

    Właściciele nieruchomości, na których są umieszczone tablice reklamowe, mogą zostać zobowiązani do uiszczania nowej opłaty lokalnej, tzw. opłaty reklamowej. Reklamy umieszczone w pasie drogowym będą musiały spełniać szczegółowe wymagania techniczne. Wprowadzająca nowe obowiązki ustawa wejdzie w życie 11 września 2015 r. Już obecnie przedsiębiorcy powinni jednak zapoznać się z nowymi przepisami. Konieczne

    czytaj dalej
    Porada
    29.07.2005 Podatki

    Czy reklamę na plakatach można uznać za reklamę publiczną

    Rozliczam się prowadząc księgę przychodów i rozchodów metodą memoriałową. Otrzymaliśmy fakturę „Opłata za reklamę na plakatach”. Czy można zaksięgować taką fakturę w kolumnie 14 i odliczyć VAT w całości, czy też jest to wydatek reprezentacji i reklamy limitowanej?

    czytaj dalej
    Porada
    13.05.2005 Podatki

    Czy reklama w książce teleadresowej jest reklamą publiczną

    Jak należy prawidłowo zakwalifikować wydatek związany z zamieszczeniem w „Panoramie Firm” danych adresowych firmy (reklama). Czy traktować to jako reklamę publiczną i zaliczać do pozostałych wydatków, a może w koszty reprezentacji i reklamy?

    czytaj dalej
    Porada
    28.04.2005 Podatki

    Czy folder reklamowy rozprowadzany za pośrednictwem Internetu jest reklamą publiczną

    Sklep internetowy promuje swoje usługi za pośrednictwem wydrukowanych folderów. Warunkiem otrzymania folderu jest zarejestrowanie się na stronie www sklepu. Wymaga to ujawnienia danych osobowych, takich jak: imię i nazwisko, adres oraz konto e-mail. Goście sklepu mogą też nie ujawniać danych osobowych - otrzymają folder w formacie PDF na wskazaną przez siebie skrzynkę pocztową. Czy wydatki poniesione

    czytaj dalej
    Artykuł
    28.04.2005 Podatki

    Czy nagłośniona w mediach impreza firmowa stanowi reklamę publiczną

    Olbrzymie znaczenie z punktu widzenia kosztów uzyskania przychodów ma fakt, czy organizowana przez przedsiębiorstwo impreza (np. jubileusz firmy) stanowi jego reklamę publiczną, czy też ponoszone wydatki powinny być zaliczane do kosztów reprezentacji. Należy powiedzieć, że do tego typu wydatków władze podatkowe podchodzą bardzo rygorystycznie.

    czytaj dalej
    Porada
    29.12.2004 Podatki

    Czy telemarketing prowadzony w oparciu o bazę danych stanowi reklamę publiczną

    Wynajęliśmy firmę, która zajmuje się telemarketingiem. Jej pracownicy wydzwaniają do naszych potencjalnych odbiorców, próbując ich przekonać do naszych usług. Ponieważ nasza usługa jest skierowana do osób fizycznych prowadzących działalność, została przygotowana taka baza. Czy taka usługa jest formą reklamy publicznej? I czy w takim razie można w całości bez limitu zaliczyć ją do kosztów uzyskania

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.