Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608094)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie PIP prawa i obowiązki w zakresie BHP przedstawicielstwa pracowników przewodnik po zmianach monitory ekranowe 2024
    Indeks tematów
    Wszystkie p
    Artykuł aktualny
    15.04.2024 Kadry i płace

    Do 17 maja 2024 r. trzeba dostosować stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe do nowych wymogów bhp

    Od 17 listopada 2023 r. zmieniły się wymogi bhp dla stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe, jednak dotychczas dotyczyły one stanowisk nowo tworzonych. Dla istniejących w tym dniu stanowisk pracy został przewidziany okres przejściowy, dający pracodawcom czas na dostosowanie ich do nowych norm. Okres ten kończy się 17 maja 2024 r. Od tego dnia wszystkie stanowiska pracy powinny być wyposażone

    czytaj dalej
    Porada aktualna
    05.03.2024 Kadry i płace

    Czy zmiana postanowień o dofinansowaniu zakupu okularów w regulaminie pracy wymaga konsultacji lub uzgodnienia z przedstawicielami pracowników

    czytaj dalej
    Artykuł aktualny
    10.01.2024 Kadry i płace

    Kto powinien zapewnić pracownikowi zdalnemu podstawkę pod laptopa lub dodatkowy monitor – stanowisko PIP

    Zdaniem PIP podstawkę pod laptopa albo dodatkowy monitor powinien zapewnić pracownikowi zdalnemu pracodawca, ale tylko wówczas, gdy pracownik korzysta ze sprzętu służbowego. Jeżeli natomiast pracownik podczas wykonywania pracy posługuje się sprzętem prywatnym, sam pokrywa koszty tego wyposażenia.

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.