Informacja PIT-11 jest podstawowym dokumentem służącym podatnikom do rocznego rozliczenia podatku. Płatnicy, którzy przy jej wypełnianiu popełnili błędy, mają obowiązek ją skorygować. Korektę należy sporządzić w formie elektronicznej, co do zasady, na tej samej wersji formularza, na której uprzednio złożono PIT-11. Od 1 stycznia 2020 r. obowiązuje PIT-11 w wersji 25.
W PIT-11 za 2011 r. i w informacjach wystawianych w 2012 r. dla byłych pracowników, którzy wystąpili z wnioskiem o ich wydanie, wskazywaliśmy adres zameldowania pracowników i zleceniobiorców jako ich adres zamieszkania. Czy nasze postępowanie było prawidłowe?
Jak powinniśmy postąpić w sytuacji, gdy po wysłaniu listem poleconym PIT-11 na adres zamieszkania byłego pracownika, korespondencja wróciła po kilku tygodniach z adnotacją, że adresat wyprowadził się? Nie posiadamy żadnej informacji dotyczącej aktualnego miejsca zamieszkania tej osoby i nie mamy z nią kontaktu. Ponadto minął już termin na złożenie zeznania rocznego. Czy za niedostarczenie informacji