Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie obniżenie ochrona środowiska okres rozliczeniowy kryzys
    Indeks tematów
    Wszystkie o
    Artykuł
    29.06.2018

    Co się zmienia w przepisach dla księgowych

    Na podstawie aktów prawnych opublikowanych 18.12.2010 r.-3.01.2011 r.

    czytaj dalej
    Artykuł
    28.06.2018

    Co się zmienia w przepisach dla księgowych

    Na podstawie aktów prawnych opublikowanych 12.11-2.12.2010 r.

    czytaj dalej
    Artykuł
    27.06.2018

    Co się zmienia w przepisach dla księgowych

    Na podstawie aktów prawnych opublikowanych 2-17.12.2010 r.

    czytaj dalej
    Porada
    12.11.2013 Kadry i płace

    Druga ustawa antykryzysowa - jaką przewiduje pomoc dla przedsiębiorców

    Niektórzy przedsiębiorcy znajdujący się w okresie spowolnienia gospodarczego będą mogli (pod pewnymi warunkami) otrzymać bezzwrotną pomoc w formie dopłaty do wynagrodzeń pracowników zagrożonych zwolnieniami i dofinansowania kosztów ich szkoleń. W okresie, na który zostanie udzielona pomoc, przedsiębiorca nie będzie mógł rozwiązać z tymi pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących pracodawcy

    czytaj dalej
    Porada
    29.01.2012 Kadry i płace

    Co dalej z ustawą antykryzysową - informacja MPiPS

    Ustawa z 1 lipca 2009 r. o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców przestała obowiązywać z końcem 2011 r. W związku z tym skończyły się możliwości wykorzystywania takich rozwiązań, jak: indywidualny rozkład czasu pracy, obniżony wymiar czasu pracy, zatrudnianie pracownika na podstawie umowy o pracę na czas określony czy przestój ekonomiczny.

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.