Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie meble miejsce pracy monitory ekranowe 2024 stanowisko pracy
    Indeks tematów
    Wszystkie m
    Artykuł aktualny
    16.04.2024 Kadry i płace

    Nowe wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy dla stanowisk pracy przy monitorze ekranowym

    Do 17 maja 2024 r. pracodawcy powinni dokonać przeglądu warunków bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach pracy wyposażonych w monitory ekranowe i dostosować ich wyposażenie oraz organizację do nowych wymagań. Brak takiego dostosowania po tej dacie może skutkować karą za naruszenie przepisów bhp.

    czytaj dalej
    Porada aktualna
    05.03.2024 Kadry i płace

    Czy należy zapewnić pracownikowi dodatkowy monitor przy pracy w trybie hybrydowym

    Pracownik pracuje w trybie hybrydowym – 3 dni stacjonarnie w biurze, a pozostałe 2 dni zdalnie z domu. W dni, kiedy pracuje w biurze, pracodawca zapewnia mu komputer stacjonarny. Natomiast podczas pracy zdalnej pracownik wykorzystuje służbowy laptop. Czy jeśli pracownik większość dni pracy spędza w biurze przy stacjonarnym komputerze, to pracodawca musi zapewnić mu na dni pracy zdalnej dodatkowy monitor

    czytaj dalej
    Artykuł
    27.05.2021 Kadry i płace

    Praca zdalna. Twoje idealne miejsce pracy

    Pracownicy pracujący zdalnie powinni mieć stanowisko pracy zorganizowane zgodnie z przepisami bhp. W sytuacji gdy praca zdalna ma polegać na wykonywaniu pracy biurowej, wówczas należy przyjąć, że obowiązkiem pracodawcy jest zorganizowanie stanowiska pracy na takich samych zasadach jak w przypadku telepracy. Zatem właściwe wyposażenie stanowiska pracy pracownika pracującego zdalnie powinno więc uwzględniać

    czytaj dalej
    Porada
    12.01.2012 Kadry i płace

    Kiedy zmiana stanowiska pracy nie wymaga zmiany umowy o pracę

    Kształtowanie zatrudnienia w okresie spowolnienia gospodarczego wymaga od pracodawcy zlecania pracownikom nowych zadań, przenoszenia dotychczas zatrudnionych pracowników na inne stanowiska pracy bądź ograniczania lub zwiększania wymiaru ich etatów. Zmiany zapotrzebowania na pracę warto uwzględnić już przy zatrudnianiu pracowników. Często bowiem treść umowy o pracę przesądza o tym, czy pracownika uda

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.